Ask @sabsecillano:

sab secillano
Latest answers

Which TV or movie character are your friends like?

I'll do this for M8 since sakanila ako nadalian lol

Ingrid - Serena Van Der Woodsen
Advent - Phoebe from Friends
Cha - Jenna from Awkward
Inna - Regina George
Ana - Lily from How I Met???
Tricia - Cher from Clueless
Nica - Selena Gomez in Wizards of Waverly Place (lol idk why)

View more

Which TV or movie character are you most like?

Blair Waldorf. More than the knack for style and sarcastic bossy attitude, it's the fact that she always feels like she has to prove something. And she hella cares about what other people think of her. She loves HARD. She's a perfectionist. I relate to this character ON A SPIRITUAL LEVEL. She is literally me - a richer, more snobbish, more stylish version of me.

View more

hiiii

Why are you spamming with hiiis haha

View more

Show the bottom of your feet plz! @enirol_

Loliiita

WHAT

View more

how does blogspot work po hahaha??

It's complicated. Haha watch youtube tutorials :)

View more

can we be friends?

Lol but i don't know you

View more

Close kayo lahat ng blockmates mo?

Not super close but we all get along really well

View more

Sino pinaka madaling isama sa lakad sa friends mo

Ingrid

View more

Sino pinakamaaga umuwi when lumalabas kayo

ME or tricia

View more

Which of your friends ang magkaiba personality when in school and when out drinking

All of them? I mean even me. I think alcohol really changes the way you think, act and feel

View more

Do you think kuya nico will be your first and last love? I've been a fan of your cuteness since time immemorial. More power to the two of you ate!

Yeah! There's no one I would love to annoy more than him for the rest of my life ๐Ÿ˜‚โค๏ธ

View more

How many artists have you seen life

Live you mean? International, around 8 pa lang

View more

your dog is so cuteee. ano lahi? ๐Ÿ˜

Half pom half poodle โค๏ธ๏ธ

View more

what a cute DOG! :P

Awww thanks!!

View more

Best selfie of yours! Post it! :D

Who was your last kiss?

Lol sino pa nga ba

View more

BEST DRUNK MOMENT!!?!????

i don't think i have. All are disasters ๐Ÿ˜‚

View more

Worst drunk moment?

Anything that involves throwing up? Haha

View more

Do you party? ;)

When i have time, yeah ๐Ÿ˜‰

View more

Kamusta naman ang lovelife mo

Masaya c/o @nicolaaaast ๐Ÿ˜‚โค๏ธ

View more

pap of your last screenshot :ppp

HAHAHAHAHA sorry tricia ๐Ÿ˜‚

View more

Ate what's inside your bag right now?

Usual stuff? Like wallet makeup headphones and charger haha

View more

What make up brands r your favorite?

Sleek, Nyx, Colourpop and Too Faced

View more

Are you vlogging or you have your youtube channel? lmao u should make a tutorial for make up so I can watch u how u do it. ๐Ÿ˜‚

I don't have a lot of makeup that's enough for me to create a beauty vlog haha

View more

Loadingโ€ฆ

About sab secillano:

who even reads this?

Philippines