@saharkkkkkkkk

Sahar Ahmed

إذا كنت ستتناول آخر وجبة في حياتك فماذا ستختار أن تكون هذه الوجبة؟

بيتزا ومانجو وحرنكش وكريز بس 😋😂

كل ده انتي طالعه رحله 😂

😂😂😂منتا قولت وجبه ... وبعدين مردتش أكمل انا الله 😯

نهار اسود كل دي وجبه سعتك ده سوبر ماركت وكمان في تاني 😂

هو دا اكل اصلا انت عبيط ياانون اومال انت وجبتك ايه ع كدا 🤔👊
Show more (3)

اقسم بالله هتيها وانا افرمها دلوقتي 😂😂

😂😂 عرفت بقا .. انت مش طالع رحله دا انت طالع المجزر دلوقتي ... ارحم يامفترى 👊

اقسم بالله كلت ست وجبات ده غير الفاكهة وجيعان وخايف اصحي امي اقولها علي اكل لحسن تضربني بالسكينه دي بتمشيني من البيت وقت الحظر. .. عندكم اكل

ياخبر اسمر 😱😱 دا انا وجبتين وببقا فله ... طب متجرب تعمل انت وتساعدها احسن انا إللى جايه بالسكينة دى يامفترى 👊

ليه قرد .. اعمل ايه حضرتك كل ما ادخل المطبح اكسر الكوبيات عشان كده ممنوع عدي من قدام المطبخ والله ما مفتري مش احنا في حظر اعملي ايه طيب

زعلان من قرد .. سورى .. ليه هو انت صغير انت مالك بالكوبيات ع التلاجه علطول واتعامل وخلص نفسك .. مش لازم ماما ف كل حاجه يعنى

لا انتي الي قرد 🙊 بيخبو الاكل مني سعتك فا بدخل المطبخ وادور وبسم الله ماشاء تخصص كوبيات كلهم خالصو 🤭😂

الله يسامحك .. بيخبو بعد ست وجبات وهما اللى ظلمينك ياعينى .. انت الضحيه صح ... كتك صروخ يولع ف شنبك ياشيخ 👊

كده صريحه جريحه كسرتي قلبي بس انتي صح انا بقيت رخم اوي الفتره دي بس غصب عني

ايون لازم اوجهك ... اصل لازم تساهم ف البيت اتعلم مش عيب دى بتكون رجوله منك انك تساعد مامتك ودا وقت فاضى اهوه اسبتلها انك راجل يعتمد عليك ف كل حاجه وأقل حاجه ... حاول ايه يعنى تكسر وايه يعنى تحرق المهم توصل لحاجه ترضيها وانت نفسك هتكون فرحان جداااا صدقنى 👌

ههههههه المفروض افرح يعني انتي كام سنه يابنت عشان لمه اضربك

ايون افرح احلى شتيمه اصلا .. تضربني وقدرت تقولها 👊👊😕🙄 ياعود الخله انت .. طب هش بقا

اخوكي بتعمل فيه ايه اكيد بتكليه عندي ظروف سعتك 😂🤭

اه بكله ياابو ست وجبات خاف ع نفسك بقا 👊👊 الله يكون ف عونها والله 😕

يع يع يع هاا ده انتي عايز تهربي من الحاجات دي في انا الي البسها اه منك يا خنفسه سوسه

انا خنفسه يابومه انت .. اه منتا مش شاطر الا ف الاكل لكن تعمل حاجه عدله ابدا ياابو كوبيات مكسرها يع يع يع يع 😜

عود الخله نهار اسود عليكي

الله يسامحك ... طب امشى من الكيو دا بقا ..اه هاه 👊
عود الخله نهار اسود عليكي

هههههههه اه منك هتزليني بقي ب الكوبيات كده

انت جبته لنفسك ... طب اعمل حاجه تقول يع يع كتك حول دولى 😜

هي مين دي يا خنفسه انا الي ربنا يكون في عوني

ست الكل اللى بتاكلك كل دا ..وانت قاعد تاكل ف اته محلوله ..... ف عونك اه .. طبعا اومااااال 🙄😂

اهي مش عارفه تعمل بسبوسه طعمها وحش 😂

كمان ولا ف جبر خاطر ولا انتماء ولا حتى ولاء ثقلتك امك وارتاحت منك 👊😂
Liked by: Amr Mohamed

🤣 🤣 🤣 ما انا كلت وانا سكت اهو وله اتكلمت

اه انا بحسب فيش دم خالص 😄

Language: English