8

أهلا😹
دفعتى باين عليك محترم وطيب💁
انسراتك حلوة ومفيدة وكيوهاتك مفيدة بردوا😹🌺
بتحب البيبسى وعمرو دياب غشتهم من البايو😹😹
يلا ربنا يوفقك ويكرمك باذن الله💙.

ربناا يكرمك يبشاا😹🖤🖤🖤🍃

شكرا😹😹🌺
لا والله استفدت من الاسبيس ودى وجهات نظر بردوا😹

3

أهلا أهلا اهلا👋😹❤قمرى❤
احنا نعرف بعض من امتى من 6 ابتدائى وكل سنة بنبقا صحاب اكتر وبجد انا فرحانه موت انك ف حياتى يعنى ومش هزار❤.
عمرك ما سبتينى ولا حزن ولا فرح ودايما فى ضهرى وبجد مش عارفة اقولك اية غير ربنا يكرمك ي قلبى😍.
الطيبة الجدعة ام دم خفيف الفرفوشة ام قلش هقتلك عليه😂😂👊بس بحبك بردوا❤اقولك اية ولا اية بس ي بنتى انا مهما اوصفك مش هكفيكى بجد انتى مافيش منك اتنين ونفسى نفضل صحاب لآخر العمر😍.دايما بتساعدينى ودايما قرفاكى😹😹معلش ي صاحبى عمرى ما احتجتك ومالقتكيش😍ربنا يخليكى ليا بجد انتى الصحبة ال عمرى ف يوم ماندم عليها دايما تسالى عليا وبتحسى بيا من غير ما تكلم❤الوحيده ال دعمانى جدا عشان ادخل للكلية الكلية نفسى فيها بجد شكرا💜قلبك ابيض ودايما بتساعدى الكل معروفة بطيبتك وخفة دمك😹😹❤بحبك جدا والله لو قعدت اكتب من هنا للسنة الجاية مش هاوفيكى حقك.ربنا يكرمك ي قلبى ويوفقك ويجعلك دايما من المحبوبين من الناس ويحققلك ال بتتمنيه واتفشخر بيكى ي صاحبى😹اوعى تنسيني ولا تتكبرى عليا 😢😂😂أحسن والله هزعل واعيط وانا شكلى بيبقى وحش وانا بعيط😹😹بجد فرحانه مووووت وانا بكتبلك😚❤.يخليكى ليا ي رب❤.لمابتلاقينى بعيط تزعقيلى وتقوليلى حظابط مش بعيط مفيش حاجة مستاهله،كبرى ،سيبك منهم😹بجد انتى جميلة جداا😍❤❤.
#sisters and friends for ever❤❤❤.

10

أهلا قمرى😹👋
من نفس المحافظة وبجد نفسى أشوفك قريب😥💜.
قلبك طيب جدااا😄جدعة ومحترمه😚 وبتحبى صحابك جدا ربنا يجازيكى خير والله❤.
أكبر منى ي باشا💁😹بس بحسك أدى بتفهمينى بسرعة جدا❤.انتى عارفة لو كنتى من بلدى كنت قرفتك😹😹كل يوم انطلك😂😂.زمانك بتقولى عليا لكاكه حقك ي باشا😹😹بس بجد بفرح لما بتكلم معاكى❤❤.
فرحت لما عجبتك حالات الواتس التفاهه بتاعتى😅😅وفرحت أنها ضحكتك❤.
بجد مش نمبر يوصفك انتى بقيتى من ضمن البيستات بتاعتى أصل انا عندى 8 بيستات😹😹فبقيتى ال 9❤❤.
ربنا يوفقك ي جميلة وتحققى ال نفسك فيه ويكرمك باذن الله وتعدى تالته على خير ❤وهدعيلك بعد ما تقفلى وهستناكى ترجعى تانى ونتكلم وتفرحينى بنتيجتك باذن الله❤❤.