Klaudia
Latest answers

dodasz jeszcze jakieś zdjęcia ładnych butów? :))

dkny

timberland 6 kolor szary i czarny

View more

Szczerze żal mi ciebie :(

mi siebie też

View more

Kto rządzi w Twoim domu?

mama i pies XD

View more

Którego/którą z celebrytów obserwowałbyś na Ask.fm?

Sylwia Gaczorek to taki mój polski nr1 jeśli mowa o kobiecie, jeśli o mężczyźnie Maciek Musiał i Baron z Afro :) jeśli mówimy o gwiazdach zagranicznych to jeśli chodzi o muzykę - Rihanna, natomiast jeśli o aktorów to Patrick Dempsey i Ellen Pompeo :)

View more

daj zdjęcie nowych bucików *.*

ostatnio nie kupowałam żadnych :(

View more

Jesteś pesymistą/optymistą/realistą? ♥

happyloly

haha zależy XD
kiedy czasami czegoś chcę tak bardzo, to jestem pesymistką, bo wychodzę z założenia, że przynajmniej się nie rozczaruję gdy się nie uda :)
kiedy jest źle, wpadnę w jakąś dziurę to staram się być optymistką, bo czemu miałoby być gorzej ?
ale w życiu codziennym jestem raczej realistką, zawsze muszę wszytko dokładnie przeanalizować, ogarnąć listę za i przeciw i dopiero wtedy mogę robić to co chciałam :D

View more

SZUUCZ

a może szusz?

View more

jaka śliczna:)

Kaja ✌

byłam jak byłam mała XD

View more

mogę zostać Pani niewolnikiem?

nie potrzebuję niewolników XD

View more

co tam ?

rewelacja, cały dzień oglądam serial :)

View more

O czym ostatnio myślisz?

czasami mam ochotę wyjechać za granicę, żyć w innym środowisku, studiować tam... fajnie by było w sumie :)

View more

nb to najlepsze buty :D

nieprawda :)

View more

He he he jesteś taka słodka i zabawna :) najpiękniejsza jaką widziałam w życiu ;) Jestem twoją fanką ;) prosze zacznij nagrywac na yt pls

w sumie nagrywanie mogłoby być ciekawe, ale chyba sie boje kamer

View more

miałaś kiedy wymioty i biegunkę ? JEŚLI tak to jak sb z tym radzisz ?

serio ? panie z apteki są bardziej kompetentne i przeszkolone w tym kierunku niż ask, także polecam aptekę!

View more

Dasz zdjęcie pokoju ? ;))

mam dwa pokoje jakby na to nie patrzeć, jeden tutaj w Krakowie drugi w domu rodzinnym więc nie wiem o który pytasz :)))

View more

co dajesz mamie ?

na święta? nie mam pojęcia jeszcze :)

View more

a kiedy bedzie mozna ciebie widzieć juz w telewizji? termin?

już niedługo :)

View more

Oglądasz voice`a ? ^.^

oglądam :)

View more

mogę zostać Pani niewolnikiem?

męczennikiem najwyżej

View more

W jakich krajach byłaś za granicą ?

Szwecja, Norwegia, Ukraina, Słowacja, Węgry i coś jeszcze na pewno było

View more

golisz nogi ?

nie, zapuszczam włosy

View more

w jakim wieku zaczelas się malować ?

w gimnazjum :)

View more

czego używasz do pielęgnacji twarzy ? (zdj)

pielęgnacji? w sumie to niczego... zmywam makijaż płynem micelarnym z garniera, twarz myję zwykłym mydłem, czasami tylko nałożę lekki krem brzozowy i to byłoby na tyle mojej pielęgnacji :D

View more

jakie filmy polecasz ?

najdłuższa podróż, papierowe miasta te dwa oglądałam ostatnio i w sumie są spoko :)

View more

jakie plany na wakacje ?

w lipcu siedzę w domu, załatwiam studia itp :) wybieram się do Krakowa i Rzeszowa jeszcze, początkiem sierpnia szukam mieszkania, a 14 sierpnia lecę do Stockholmu i wracam w połowie września, a wtedy wybieramy się gdzieś ze znajomymi, obecnie myślimy nad Węgrami/Zakopanem :)

View more

Loading…