hi aleen

hai stranger

desc ur crush, be sporting please ~ :D

............................

Describe @anisfadzrina pls

tinggi , lawa , baik tp sombong sikit :p heeee

ada adik or kakak angkat tak ? :)

adik angkat ramai haha , tp kakak angkat takde lagi kuikui

Jika anda melihat seseorang sedang mencuri barang di kedai, apakah yang kamu lakukan?

jerit *woi pencuri* pastu flying kick dia kuikui

Apa yang kamu ingin tahu tentang masa depan?

jodoh xD wkwkwkwk -_- bye

Apa yang kamu rasa masalah terbesar yang dihadapi oleh remaja ketika ini?

ponteng ~

Berapakah ketinggian kamu?

160 =3

Apa yang kamu suka lakukan semasa hari hujan?

tidur ~

Adakah kamu rajin atau malas?

ada masanya rajin , ada masanya malas . haaaa dua dua :p

Siapakah guru kegemaran kamu?

tiada siapa K

Berapa banyak sms yang kamu hantar sehari?

em maybe beratus ratus kot hahahaha

nik/17/slngr THE EXPLOITED

ntky nik :)

Adakah kamu lebih pandai bercakap atau mendengar?

dua dua -.-

intro? THE EXPLOITED

leen 15 puchong , hby ?

Apa yang kamu inginkan sekarang?

money =3 haha

hi THE EXPLOITED

haiiiiiiiii :))

Apakah perisa ais krim kegemaran kamu?

semestinya chocolate =3

What is the most important thing in a relationship?

jujur & setia xD

amirul asyarf tu form sme ngan kau ke ? :O :)

tak . aku muda sikit cewahhhh ~

will you be mine?? MJ

-.-

tadi lpk dkt flat A26 kan? sombong plak die tadi :P

mana ada sombong :/ btw siapaa ni ?

tinggal kat puchong mana dik?

puchong permai je :) hby ?

assalamualaikum..hari ni shaz nak bagi tips sikit tau Kalau lelaki cuba nk sentuh anda perempuan. Anda cuba penalti kat telor dia sekali. InsyaAllah, besok dia takkan muncul depan muka awk lagi.selamat mencuba MJ

hahaha lol .

follow me back :)

apa nama ?

Loading…

Ask @shazleen:

About aleen:

nrshzlnn_

puchong

More