معرفكيش شخصيا بس من كلامنا سوا ع الاسك حساكي بنت اجتماعيه وفرفوشه كدا ?وجدعه ولسانك زي لساني كدا مش بتسيبي حد يغلط فيكي ?⁦♥️⁩ومحترمه ?⁦♥️⁩وانا حبيتك لله ف لله كدا والله

عليا النعمه ل تخدي قلبي والله ماهو راجع??.

معرفكيش بس انسراتك حلوة وحبيتك كفاية إن اسمك زي اسمي.??‍♀️?

أجمل سُهيله في السُهيلات يابا??.

سهلوله?..طيبه اوي وطيبتها مودياها في داهيه..بتحب صاحباتها وبتخلصلهم جدا..اللي يجي عليها ميكسبش ابدا..العفويه اللي بتتكلم وتتعامل بيها حاجه جميله جدا..وكمان مش بتحبني احط نقطه هه??.

عليا النعمه أنون قمر قمر قمر ??.

اول مشوفتك قولت دي ساقعه وكنت بكرهك ?? وبعدين جهاد عرفتني عليكي وبقيتي قلبي بقي وكدا، اي لافيو خالص☹️????????????

كنتي بتكرهيني يقليله الادب ؟
+ خلاص اتثبت كده انا بحبك اكتر ??.

اول شي انسراتها بتموتني ضحك? تاني شي أطيب واحلى سهيله ف السهيلات كلهم و ميمنعش انها مهزأه برضو بس قلبي???

بت يا صوفاني يا بت ، إنتِ فلذه كبدي.?

من غير مجامله خالص والله 'أطيب من أطيب خلق الله بجد' ? ودمك خفيف وبتضحكيني جدا ولطيفه خالص وانا حبيتك اصلا من اول الكلام معاكي وانتي عارفه معزتك عندي طبعا ? كائن لطيف وحساس خالص واتمني تفضلي كدا بطيبتك ولطافتك، ومتتغيريش ???

ممتنه للصدفه اللي جمعتنا،وحقيقي بحبك.?

بحبك والمصحف

تقوي إنتِ حبيبتي????.

ي سهيللههه ??? انا بحبكك جدااا والله. خدي بووسه?

انا بحبك أكتر يروح قلب سهيله والله??.

بصي انا معرفكيش بس دخلت الاكونت صدفه وقدت الف بقا بما اني فااضيه بس حقيقي دمك خفيف اووي وانسراتك قمر زيك حب من اول لايك?????

يسطا إنتِ حب من أول كيو???.

سوووو ، حد جميييل جدا وأنا حبيتك من أول ما شوففتك ، طيبة وكيوتة كده ومتخلفة وتتحبى ?? ، محترمة جدا يعم وانا بحبك ?

ييييي علي حراميه القلوب ????.

حبيبي ي ابو الصحااب???

عم الناس ???.

بُص ابشهه مِ الناس اللِ دخلت قلبي واخدت عليها بسرعةة قلبك جمييل اووي ومُزهه فِ نفسك كدا وتتحبي اصلاً ربنا يديمك يسطَ..?:"!

يلهوي، هو إز توكينج يولاد ؟ قلبي ?.

بسم الله الرحمن الرحيم قلب رنا زايد من جُوا و شكرا ً لحسن استماعكم?❤️

بسم الله الرحمن الرحيم فلذه كبد سهيله أبوشنب وشكرا لحُسن إستماعكم?❤.