Ramai sgt pmpuan cantik kt dunia ni aku decide nak jd lesbian :')

Allahu 😭 Banyakkan istighfar . Awak kena tepis perasaan tu , cuba lawan . Jangan biarkan perasaan awak tu mekar . Perasaan ni kena lawan awak 😰 Allah tak dtgkan ujian utk awak mengalah , Allah dtgkan ujian utk awak melawannya . Saya harap awak boleh mengubahnya 😭

Kalau untuk sementara je boleh tak wak? I teringinlah nak rasa sekali. :'(

awak orang ketagih dadah tu pun bermula dengan keinginan nak mencuba hanya sedikit/sekali. jangan kerana ikutkan rasa dalam hati tanpa fikiran yang waras dan panduan agama, manusia terlupa sesaat yang dia cuma makhluk yang hidup kerana Tuhan hidupkan dia. betapa lemahnya manusia kerana memerlukan Tuhan untuk dia hidup kat dunia ni. kalau awak rasa sekeliling awak kurang mengingatkan awak pada Tuhan, nak taknak awak sendiri yang kena keluar dari kawasan tu untuk cari jalan yang Tuhan redhai untuk kehidupan atas dunia ni.

Thanks bagi nasihat kat saya wak. Terharu 😭

All the best 🤝 hope you will find your way towards Allah swt ❤️