Ask @sydsense:

at wad price ? hehe

£10.80

View more

whr u get ur nike airforce ?

ebay

View more

Converse or Vans?

vans!! speaking of which does anyone wanna buy me a new pair lmao x

View more

what is your ideal outfit?

any comfy outfit

View more

where do u usually go when you're in london? and what do u do! I'm planning to go to london this weekend :)

hey um last wed-fri was my first time in london actually! i got a ticket to see la femme and thought i'd visit some galleries while i was there haha i didn't really experience the nightlife tho but yeah if you're into galleries check out art rabbit! there'll be posters of events going on pasted on the streets too so keep an eye out maybe x

View more

i really love the way you dress up!

Thanks sweetie x

View more

Do you enjoy travelling on a ferry?

yeah

View more

Can I fund you?:)

Yes please if you want to

View more

It's World Vegan Day! Do you think it is healthy to be a vegan/vegetarian?

You look so good in your askfm profile picture.absolutely sensational :)

lol thanks

View more

Hope you're doing great in England bb

aw im good thanks xx

View more

Ohh i see .thanks😊I think it wud b Rili exp if I do it v ur kind of frames ..cus my power r quite high ,they always suggest me to do superduper mia lens 😣

yea i know :-( or you can just get cheap frames elsewhere and request for lens at the optical shop!

View more

Hi Syd, may I know Whr u get ur spec n around wad price? So chio n Rili suits you haha

hahahhaah thanks i got them from whoosh in gurney plaza they were like RM280 without the lens

View more

I certainly didn't mean to creep you out,just that I've always felt I didn't like boys,and in a way you helped me realise my sexuality

how so? you don't even know me

View more

I enjoy masturbating to your photos,you look really sensational.

WHAT THE FUCK?

View more

When you take street people photos, do you ask permission or go in stealth mode? :p

i rarely have conversations with my subjects if it's street photography, at most i gave an eye contact or a smile

View more

How do you usually enjoy it,have you been doing it more because of your stress?

Are you my shrink now

View more

Do you masturbate from time to time?

I guess

View more

If I may ask,y do you hate those questions?

no you may not

View more

Been busy?=/

yeah stressed af

View more

What's the biggest risk you've ever take

Idk never thought about it

View more

name one thing you can't live without,besides food water oxygen

I hate this question too

View more

What would you tell your 17 year old self

I hate this question

View more

Have you had any sex since going overseas?

no ugh why do you ask these

View more

How was your day

I just woke up

View more

Next