#doaa

80 people

50 posts

Posts:

صورةة اقتبآس آغغنية اي شي ..💗

asma_da2’s Profile PhotoᗩՏᗰᗩ ❣︎
Listen to هزتني by Maryamthakib Thakib on #SoundCloud
https://soundcloud.app.goo.gl/sSEyx
Listen to ناشدتها يا غربتي by Doaa A. AlHaddad on #SoundCloud
https://soundcloud.app.goo.gl/pYLue
Listen to انشودة سمعي يري by Islam Sobhi | اسلام صبحي on #SoundCloud
https://soundcloud.app.goo.gl/xz19t
Listen to أنشودة دعني أراك💙✨.... بدون موسيقى أداء منشد الشهداء by نُــور بنت مُحَمّد on #SoundCloud
https://soundcloud.app.goo.gl/DsTUu

View more

اغنية تحبون دائماً تسمعوها ؟✨

Listen to يارب أنت العالم ... معاذ مصري by Ebtesam Ahmed 1 on #SoundCloud
https://soundcloud.app.goo.gl/UgFM9

Listen to أراكَ هجرتني :: محمد بظاظو by Mohammad Bazazo on #SoundCloud
https://soundcloud.app.goo.gl/nCcs6
Listen to Islam Sobhi - انشودة سأقبل يا خالقي من جديد - اسلام صبحي by Recitations of Paradise :: تلاوات من الجنة on #SoundCloud
https://soundcloud.app.goo.gl/tyVQ8
Listen to إنا سمعنا أختنا شيئا عجاب by Aymen Abdellatif on #SoundCloud
https://soundcloud.app.goo.gl/kx3Bq
Listen to مشاري العفاسي | الضرير by anasheed | أناشيد اسلامية on #SoundCloud
https://soundcloud.app.goo.gl/LHoqu
Listen to ناشدتها يا غربتي by Doaa A. AlHaddad on #SoundCloud
https://soundcloud.app.goo.gl/FWqLq
Listen to فمَن للأمة الغرقَى | محمد عباس by سلمى الدقاق on #SoundCloud
https://soundcloud.app.goo.gl/VdVHq
كفاية كدا! كفاية.

View more

♥️ # Doaa # ❤️ ربنا يجبر بخاطرك ويكتب لكي تحقيق الأحلام والأماني والفردوس الأعلى من الجنة يارب العالمين 🌿 💛 عشان انتي شخصيه جميله جدا جدا جدا جعل الله لكي نور في الأرض وفي السماء رزقكي الله السعاده لقلبك السعادة والفرح والسرور ♥️🌿🌹 ومن نجاح لنجاح في حياتك أن شاء الله 🌺 🌿

ايه الجمال ده ربنا يخليكي يا رب ويحققلك اللي بتتمنيه ويفرحك ع طول ♥♥

View more

Aku punya cowo udh 1,5 taun dia kalo ketemu kdg suka bahas kenangan sm mantannya dulu yg cm 4 bulan yg skrg udh mau nikah trs udh dibilang jgn bahas2 tetep aja. Aku harus gmn lagi ya?

Haduhh , aku jga paling mls klo udh berurusan sm mantan. Kenapa sih ya hrus bahas2 mantan , masa lalu mah udahh. Gaush diinget lagii , emgnya dia mikirin km? Ngga kan ,
Aku bingung mau ngmg gmna😀😢 , yg sabar aja ya kak . Aku bantu doaa , semoga cowo kakak tobat deh hhe . Ohiyaa satu lg semoga dia emg bneran tulus sm kamu. Lancar teruss smpe hari h❤️

View more

عندى 29 ومتقدملى واحد 43 لسه مجوزش رفضت عشان كبير اهلى ليل نهار زعيق ونكد ودايما محسسنى أن مدام قربت من ال 30 عمرى ماهجوز كل إلى حواليا بيصايقونى بكلامهم دايما انا اقل من الكل عشان مجوزتش مع انى حققت نجاحات كتير نفسيتى ادهورت وبقيت ماشيه بالعلاج ليه الاهل والناس بيوصلونى لكل دا اعمل ايه كرهت الحيا

عايزة الحل..
اقرئي سورة البقرة يومياً واستغفري وصلى على النبي الصلاة الإبراهيمية عدة مرات
فقد ورد عنه صلى الله عليه وسلم في فضلها "إذن تكفى همك ويُكفر ذنبك"
وهتلاقيها اتحلت وهتبعتي لي كارت دعوة على الفرح كمان والله بجد بأمر الله
لا هو من وحي خيالي ولا كلام خرافي.. دا عن الصادق المصدوق من لا ينطق عن الهوى..
ويقين وعن تجربة شخصية..
عامة نقطة أخرى
-الجواز واختيار شريك الحياة قرار مصيري في حياة كل واحد مننا..
لازم اختار اللي شايفه مناسب لي وهيريحني في حياتي ويتلاقي مع معاييري الشخصية عشان تبقى جوازة لذيذة مش تدبيسة..
يا أختي لا أبوكي اللي هيتجوز الشخص دا ولا أمك ولا حد تاني
أنتي اللي هتتدبسي وحسب الوضع قدامك.. وطالما مش مناسب اشطا
والجواز حاجة حلوة وآه احتياج عاطفي ونفسي واجتماعي وبالنسبة امومي وغيره وغيره
بس مس اللي اغصب نفسي على جحيم
مش كل اللي متجوز مرتاح أو شاف الهنا بالعكس يتمنى لو يرجع أعذب أو عزباء تاني..
دا مسألة قرار واختيار بعقلي وقلبي أوازن لأني أنا اللي هعيش
ولو اتأخر أو مجاش هل نهاية الدنيا لا والله..
اعملي بس زي ما قولت فوق والله َوالله والله هتتيسر وهتلاقي فتى الأحلام جاي و متيسرة
أنا بجد نفسي أكون بجاوب وأنا فايق بس هوني على نفسك ربنا كبير وعالم بحالك
اختاري اللي عايزاه وإما لا يقولوا مهما يقولوا
عامة برده هم بيقولوا بدافع حبهم ويطمنوا على بنتهم فلذة كبدهم.. لكن للغاطفة وجه آخر
وازني أمورك واعملي زي ما قولت لك فوق والتمس ساعات الإجابة في عصر الجمعة وآخر الليل وأيقني أن الله قريب سميع الدعاء
بحب الإجابة دي
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1026214131193796&id=379176332564249
ومنشورات على عبد الله جميلة
و doaa Khaled
https://www.facebook.com/doaa.khaled.3591
اسمعي د النابلسي في مدارج السالكين حلقات اليقين وغيره هتريح بالك جداً
Listen to مدارج السالكين, a playlist by موسوعة النابلسي on #SoundCloud
https://soundcloud.app.goo.gl/5zCj
ربنا يكتب لك الفرح والخير وتفرحي وتبقى عروسة قمر ١٤ 😄عما قريب اللهم آمين

View more

ازيك عامله اييه يارب تكوني بخير وكويسه ويسعدك ويفرح قلبك ويريح بالك ويحميكي من كل شر ويبعد عنك اي خنقه وضيقه ويجعل ايامك الجايه اجمل واسعد ايامك يارب يا Doaa

الحمدلله ف زحام من النعم💙💙
شكرا جدا ع الدعوه ولك مثلها اضعاف💙💙💙

View more

+7 answers Read more

As a student, we all passed with some periods when we become unable to keep studying,u find urself unable to memorize, to revise, to solve exercises, even if they are too easy, like ur mind can't accept to do or to add anything else. How u do to find a way to escape from this situation ?!

I Never feeling like that! But a lot of doaa and confidence can solved this problem!

View more

انا حبيتك جدا ونفسي نفضل مع بعض ومنسبش بعض عشان انتي من الشخصيات النضيفه اللي دخلت حياتي بسرعه ومش مستعده اخسرها انا بتكلم معاكي وفتحالك قلبي ولا خايفه منك ولا خايفه انك تبعيني بجد انتي من الناس اللي بتصون العشره بجد انا مش بكلمك اللي هوا ٢٤ ساعه بش عشت معاكي في كل يوم وكل كلام وانا قلبي بيكون مفتوح

doaa abdallah mn el sohab el f5ora b m3rfthom walhii 💞💞💞💞

View more

Doaa ‏كل عام وأنت بخير ، كل عام وأنت بصحة وعافيه ، كل عام والسعادة لاتفارقك ، أسال الله أن يجعلك من أسعَد خلقه ، ويحقق لك ما تتمنى ، ويرزقك من واسع فضله ، ويجعل الجنة بيتك في الاخره ❤️

Ameerah110’s Profile Photoأميره
كل سنة وانتي طيبة وبخير ي حلوة ، عيد سعيد عليكي ، ربنا يفرحك ي رب ❤❤

View more

Iyyaa ka, cuma kalo setiap solat pngen nyaa nangis ajaa. Setiap doaa jugaa samaa kyaa gituu. Cumaa yah skrang brusahaa buat bisaa ikhlas;')

puspitasaria331’s Profile PhotoAnggita Puspita Sari
Sabar, saya juga belum lama kehilangan calon istri bukan tiap saat solat lagi malah tiap saat saya nangis tiap lagi sendiri dan ngerasa sepi langsung nagis 😢😢
Tapi saya yakin suatu saat nanti kita akan bertemu dan saya harus buktiin sayaa harus bisa buat dia kaget dengan perubahan saya yang jadi lebih dekat dengan ALLAH hingga akhirnya suatu hari kelak semua akan dipersatukan bersama dengan orang-orang yang dicintainya 😊

View more

+6 answers in: “Assalamua'alaikum, sedikit curhat yah guys. Kemarin temen aku meninggal. Mnurut kalian apa yg harus aku lakuin klo kangen sama dia?:')”

بحبك جدااا والله يا علياء ، لكن مقدرش اعرفك بكدا علشان حرام شرعا قبل ما اتقدم وارتباط شرعي ، وخايف حد يتقدملك وترتبطي بيه ، ومش قادر اتقدم للظروف المادية ، وعذري عند ربي انني اريدكي في الحلال ، ادعولنا وعرفوها يا جماعه

Yaa doaa klmiee shufy min by7bik y bnttt??

View more

Jadi gua tu punya cewe,kita udah pacaran hampir 5 tahun dri smp.nah baru-baru ini dia cerita kalau dia udah kaga per*wan lagi..gua syokk lah sebagai cowo gitu.gua mau nanya kenapa tapi takut nyakitin dia.nah sekarang tuh gua galau berat.rada gak iklas gitu dia gak itu lagi.haruskah gua putusin dia??

menurut aku kalo kamu bener sayang harusnya kamu siap terima dia apa adanya, tp emang rada berat sih dek kalo masalah ini. pen jawab tp takut malah salah kan.coba deh dipikir lagi sambil di bawa dalam doaa 😘

View more

Mending menyukai dlm diam(lagi) dan menerima semua resikonya atau bilang jujur ke dia? tp gue lebih pewe jd temen doang :(

Udahhhhh menyukaii dalam diammm ajaaa?,berjuang nyaa lewat doa ajaa biarr lebihhh keyennn,sebut nama nyaa di sepertiga malam,kataa ustazah gue yaaa katanyaa kalo kita ngedoain orang yang kita suka/cinteee asekkkk nantii tuhh orang yang mita doain bisaa ngerasainn jugaaa wallahu'Alam ,yaudah sekarang kitaa sama samaa memperjuangkan doiii dalam doaaa ajaa yaaa tikung nyaaa lewat doaa ajaaa biar lebih kerenn wkwkw insyaa Allah kalo emang Allah nakdirin diaaa buat lauu pasti nanti di pertemukan dalam ke adaan yang sama sama baikk Aamiin
"Ya Allah yang mahaa membolak balikan hati balikan lah hatinyaa kepadaa kuu ya Allah" wkwk ????

View more

Listen to يَقُولُونْ أنّتِ كُنتِ هُنا ♥ بَيّن المُنَى؛ تَترقَبِيني . . ! by DoAa A. AlHaDdAd ♥ #np on #SoundCloud https://soundcloud.com/doaa-abed-1/5ikerpv6kjkf 🍃🌸🍃 Listen to دعنيْ آراك ❤ .* by فاطمة كاراجا #np on #SoundCloud https://soundcloud.com/n0arveerfmb3/8fr2jo3sayxv

تمام اووووي
هسمعهم بعد الامتحانات بقا❤

View more

+4 answers in: “شيء روحاني❤”

kak mau mnta pendapat kakak dong, jd aku uda senior disekolah cuman byk bgt adik kls yg nyinyirin aku, aku di sindir2 di dpn mata lgsng, dan mrk ngecibir org lain buat ngehate aku, aku binggung kak kdg suka nangis sendiri mikirnya, gmn sih ngadepinnya? Thanks before kak

Banyakk doaa tetap bersikap baik aja, anggap ajaaa angin yang berlaluu

View more

كيف أبوصف جمالك يا Doaa بإختصار ؟ و كيف أبوصف دلالك في شطر ؟ ٰ طـلّـتك فـاتـنه .. مـثـل الـمـهـار و جيّـتـك غـالـيه مـثـل الـمـطـر ..! ٰ يكـفي الـورد من وصفك يـغاااار أنـتي .. أُنـثى عـلى هـيئة عـطـر

mohannad890’s Profile Photoشاعر
محلااها😍😍
ربي يسعدك 💙🌸

View more

1st 1/2 weeks jak then shuru hbe quiz, surprize test/ quiz, Bonus quiz/ Assignment/ bla bla bla :v :V :V Jara besi valo tara tym ashle bash tao hashi mukhe dei r j dangerous sha sara bosor e bash dei :P :P Jaihok goood girl er moto study koro :P :P :P Allah bachai rakhuk doc der :D

ahmedalishreshtho’s Profile PhotoAhmed Ali Shreshtho
Amader ekta topics sesh hoilei item 😐 then shbgula subject er item sesh hole card thn prof 😐 amader merei felbe 5 years e :3 Doaa korben :-)

View more

+16 answers in: “Pro pic e dekhi doc doc vaab chole ashcha 😂😂😂”

حبيبي 💕✨. .. وانا هضل معك ع المرة قيل الحلوة وشو ما بدك عيوني الكم يخليلي اياكي وما يحرمني منك انتي وحصتي دعدع @Doaa_hasan Luv you doaa 😻😻💕

روحي فداكم😭❤️
اشكم💕

View more

+4 answers in: “اقسم بالله ما في اشي اسمه صاحب الا نسبة قليلة يمكن ٥% من المجتمع والباقي خونة وانذال وبتمنولك السوء والشر والفشل اكثر من اعدائك قسما بالله حسبي الله ونعم الوكيل بس”

Aku bukan nak kata apalah. Memang imagine cikgu sendiri tu dah macam perkara biasa. Senang cerita semua cikgu yg muka boleh tahan cantik jd mangsa. Kawan2 aku pun ramai mengaku gitu. Sekarang ni aku dah masuk uni, lect aku pulak jadi mangsa. Maafkan saya ya wahai para pengajar. Tak mampu nak tahan.

astafirullah. Bertahanlaaa anak mudaaaa bantuan kamu akan sampai tak lama lagi, inshallah.
Doaa je agar bantuan hg smpai secepat mungkin!

View more

1- اسمك 🙊 : 2- عمرك 🙊 : 3- محافظتك 🌆: 4- تاريخة ميلادك: 5- مرتبط/ـة 😻: 6- اسم حبيبك ❤️ : 7- وزنك 🔢 : 8- لون عيونك 👀 : 9- لون شعرك 🙇 : 10- اكثر شي تحبه 😁: 11- اكثر شي تحبه بشكلك 🚶 : 12- اسم ابنك/بنتك بالمستقبل👶: 13- تحب اسمك 💓 : 14- نوع تلفونك📱: 15-اسم اعز صاحب ليك: 16- افضل مدرس عندك :

دنيا 😁
١٩ سنه 😂
بورسعيد 😍
20/9/1998 ❤
لا مش مرتبطه 😂✋🏻
مليش حبيب 😁
70 kiLo 😭
بني غامق 😂
اسود في خصل بندقي 😁
ماما 😍
ضحكتي وخدودي 😍
ادم وشدوي 😍❤
بحب اسمي جداا 💜
Iphone 5 🙈
Doaa , Doaa , Tutaa ❤❤❤❤
مس عبير الله يمسيها بالخير 😍😍✋🏻

View more

@amedi_amedi1789 well jama3at ava hndak rsmet ris bomn frdkat qona xo blott kat o bomn fredkat bxode 3ajebina o got as bema va de ema daf ta bota mejm bxode ava 3ajebia o dotmama we doaa hama chna malet qa7ba

Kesan hene xo dikene lêbuk bes girnjînekê u xoşyekê bu beramber xo çêdiken u desta bu di qutin u çendî axftinê xoş u dil veker dibêjn bes pa te çi di xo ne hêlaye u xodê harî karê te bît u xodê digel te bît.

View more

@amedi_amedi1789 well jama3at ava hndak rsmet ris bomn frdkat qona xo blott kat o bomn fredkat bxode 3ajebina o got as bema va de ema daf ta bota mejm bxode ava 3ajebia o dotmama we doaa hama chna malet qa7ba

Quzedata, xra ask sara qahba babet waki ta grt har na riniya xar..
Hay mttt daika ta gawww sarquzda.. qa7pabab ka untick ka da kara l mak u 3ashiratet ta bdam, bas bahse 3alame bka u hara kare mn l da u xishket xubda Hay mtt nfshee tanawww, de hara, sarquzdaye gi mrishkkk
Basn dave mn vakan, haka de hem awe ta l da ta dam, de b qal3a waki say 🚶🏾🖕

View more

Kak udh berdoaa,tapi belum d kabulin,berusaha positif thingking,tapi hati ttp aja ngerasa kecewa pluss jadi agak ragu,ya ragu apa mungkin Allah ga ngabulin karena saya banyak dosa ya :( jadi ga semangat doaa ka,kasih saran dongg

"Jangan katakan doa kita gak diijabah Allah, barangkali itu karena kita belum pantas."

Ustadz Fatih Karim dalam kajian Energi yang Tak Pernah Padam di The Rabbanians malam minggu kemaren.

Bukan karena Allah gak mau jawab doa kita, tapi ini soal kepekaan hati kita dalam menyikapi dosa-dosa kita. Sudah seberapa sering kita menistighfari istighfar kita sendiri? Sudah seberapa sering kita menangis memohon ampun sama Allah? Sudah seberusaha apa kita memperbaiki hubungan kita dengan Allah?

Surah Maryam, Verse 4:
قَالَ رَبِّ إِنِّي وَهَنَ الْعَظْمُ مِنِّي وَاشْتَعَلَ الرَّأْسُ شَيْبًا وَلَمْ أَكُن بِدُعَائِكَ رَبِّ شَقِيًّا
Ia berkata "Ya Tuhanku, sesungguhnya tulangku telah lemah dan kepalaku telah ditumbuhi uban, DAN AKU BELUM PERNAH KECEWA DALAM BERDOA KEPADA ENGKAU, YA TUHANKU.

:)

View more

Kak udh berdoaatapi belum d kabulinberusaha positif thingkingtapi hati ttp aja

اسمك؟ شهرتك؟ دلعك؟ عاجبك_نفسك ؟ عمرك؟ تاريخ_ميلادك؟ برجك؟ ؟شعورك_دلوقتى زعلان_من_حد ؟ شرابك_المفضل ؟ لونك_المفضل ؟ عيب_فيك؟ اسماء_بنات و ولادبتحبهم؟

Doaa . DÖDO .. ah ..18.. 10/12 ... t2reban el koos..to2..mangoo..el mov el3'ame2... Ama b7b az3l 7ad mni msh bshof odamii b2a😂..nihal .. hisham .. tarek .. mai .. Renad ❤️❤️

View more