#kedi

290 people

50 posts

Posts:

Ada yg tau gak sih maksud pasar setan tuh apa? katanya itu tantangan kl naik gunung ya?

Secara mistis biasanya memang ada hal hal demikian di daerah gunung (plosok plosok hutannya), isinya ya penduduk dimensi lain, bisa jadi residual energi dari jaman dulu. Kalo secara penjelasan ilmiah biasanya terjadi karena pendaki mengalami halusinasi karena semakin mendapat sedikit supply oksigen.
Banyak pantangan selama mendaki, karena gunung itu punya energi alam yang besar, besar energi alam juga besar energi mistis (refer ke banyaknya orang jaman dulu melakukan animisme/dinamisme ke/di gunung), jadi lebih baik diikuti biar aman selama pendakian.

Bebeğim ne olursa olsun sen harikasın sadece söylemek istedim 😍😍😍😍😍

kcanoglu40191’s Profile Photoka
Yemin ederim tam bir sefilim bu aralar. İnsanlıktan soğudum kendimi bir kedi gibi bulduğu en küçğk kutuya sıkıştırıp orada durmak istiyorum. Sosyal hayat travması diye bir şey varsa bana ondan oluyor. Harikaysam bu olmazdı, etkilenmezdim, demek ki ı ıh değilim

Burda beğenerek takip ettiğin 4 kişiyi etiketle:)

Edanur7009’s Profile PhotoEdaa
@HuseyinIspirtci (Adam gibi adam diğerleri gibi değil harbi kral) @Kedyjen27s (Seda en Best arkadaşım kedi olması yeter) @NALEsma (Çılgın kardeşim saçmalamasından ötürü) @ahmet_aktas07 (4. Kişiyi bulamadım diye Ahmeti ekleyim dedim) 😹😹🐈

:):) bu kadar kedici oldun demek :):) hesabını görünce aklıma ölen kedim geliyor

Seni üzen bir durumu hatırlatmak istemezdim.. Eskiden hesabında gördüğüm bir kedi fotoğrafı vardı, pp'ydi sanırım. Çimen? O muydu
Liked by: Suyem

İyi o zaman aynı kedi köpek gibi düşman alalım sen aileyi karıştir ben aileyi karıştırayım kendi konularımız yüzünden ailemiz evlerinde rahat duramasın bunumu istiyorsun

kbly3507’s Profile PhotoBatu GülTürk
Benim anlayamadığım hala anlayamadığım bir şey bende ki göğüs ise Annenizde olan şey farkli mi? Annenizde olan göğüs değil mi Erkekliginiz delikanliliginiz ozaman mi devreye giriyor pardon? İkisinin arasındaki fark nedir ?

Hayvanlar ve insanlar arasındaki temel farklılık nedir?

İnsanlar hayvanlara eziyet eder hor görür.Halbuki onlarında bir canı var ve Allah'ın "sessiz kullarım" dediği yaratıklar.Bu durum üzücü tam tersi olmasını hiç kimse istemezdi hatta bunun videosu da var.İnsanlara gelince insanlarda da iyi insan var kötü insan.Dünyaya bir kedi olarak gelmek isterdim veya bir bebek ama hiç büyümemek günahsız.

İnsanların senin hakkında ne düşündüğünü düşünüyorsun?

Kimisi guvenicek basini yaslicak karli kocaman bi dağ , kimisi masum bi kedi yavrusu , kimisi asi genc bi cocuk , kimisi hayal kirikligi , kimisi de icini ferahlatmak icin gunah kecisi . Sanirim bu hayatta basardigim en guzel sey abi olmak . Gerisini beceremedim ama dunyanin en iyi abisi oldugumu soyleyebilirim

Selamlar Çocukken evcil hayvanın var mıydı?

Küçükken konfeksiyon atölyemizin arkasında küçük tavşan besliyordum büyütmüstumde çok seviyordum kedi gözüne saldırdı veterinere vermiştik çok ağlamıştım benim en iyi arkadaşımdı çocukken pek konuşkan biri değildim arkadaşım pek yoktuda benim tek en iyi arkadaşımdı.
Liked by: ЛИСАНДРА

Kedi sahibi olan var mı? Bir kedi sahiplenmek için nasıl sorumluluklar almak gerekir?

Ilk önce şunu diyim kediyi bi süre sonra sokaga aticaksan hiç alma daha iyi ama ölene kasar bakıcam dersen şöyle diyim. Aşıları var veterinere götürmen lazim. Aşı zamanı geldiginde onu veterine götürmelisin. Bi tane kum alman lazim ve tuvalet eğitimi vermen lazım. Yavru olsun ya da olmasın elinin altında bi kaç tane farklı oyuncak bulundur mesela minik toplar ve ucunda tüy olan çubuklar gibi. Mama konusuna gelirsek devamlı yaş mama verme çünku alışırsa kuru mamayı yemez. Marka olarak Proplan önerebilirim pahalıdir ama kalitelidir. Bazı kediler Whiskas sevmiyor çünkü. Birde ona sevgi göster. Birde mamasını ve suyunu devamlı kontrol etmen lazım. Birde ona bi tane yatak al kedi yataklarından yani. Eğer koltuğunda tüy gormek istemiyorsan alman şart çünkü. Birde tuvalet eğitimi vermen için bi tane kedi kumu kutusu birde kedi kumu olsa yeterli. Kedi kumunda kokulu olanları secebilirsin. Çicek Sepetinde uygun fiyatli olanlari var Proplan mesela 10 lt icin 50 ile 80 tl arasi veriyorsun.

View more

Sosyal meçrayı bırakmayı düşünüyor musun hiç?

emresimsekart’s Profile PhotoEmre Şimşek
8 yıldır 8 adet Sosyal Medya kullanıyorum.Bir ara sınav için kapattım.Sınavı geçemedim 😊 Sosyal mecrayı kullanmamın sebebi fotoğraf paylaşmam, fotoğraf ile uğraştığım için kullanıyorum.Onun dışında kedi videoları ve haberler içinde kullanıyorum.Kimseye de mesaj atıp rahatsız etmiyorum.

asmin artik pek asi deil gibi kedi falan oldu sanki ilk bolumlerdeki hali cok hosuma gidiyodu simdi okan onu bi kedi yapti civciv bile olabilir bi poyraza dikleniyo onada herkes dikleniyo zaten garibim

Volerine’s Profile Photovolerine
Okan kendinden beklenileni başarıyla gerçekleştirdi. Asmin artık sadece Okan için Asi
Liked by: Nazlı kara volerine

İyi de bu kedi. Sessiz sedasız. Kum koy bi de yemek. Pek sevgi de istemezler. Dünyanın en güzel şeyi kedi sanırım. Keşke izin verseler...

BayanKusur_Kumsal’s Profile PhotoBayan Kusur.
Temizliğinden dolayı, ne bileyim kılı, kumu vesaire. Gerçi şu an bir kuşumuz var, bu da ek bir sebep olabilir ama olsun ben ikisini de alıştırırdım, aralarından su sızmazdı:d Dediğin gibi çok güzeller ama kesinlikle sevgi istiyorlar bence. Yanaşmaları, sevilmek için beklemeleri, peşi sıra gelmeleri... Sen besliyorsun galiba?
+5 answers in: “🐈”

üzüm üzüme bak baka olay mı oluyor yoksa...hiçbi şey olmaz yıllarca düzeltmeye çalıştık bir şey mi oldu da tam tersini yapınca bir şey olsun.. her şey yolunda olsa mutlu olsak ne kadar sıkıcı olurdu düşündüm de.. daha çok üzülmek ve acı çekmek istiyorum yetmiyor şuankiler

Manyak, iyi olmak güzeldir aslında sıkıcı değil. Kedi uzanamadığı ciğere..
Liked by: Mrs.White

Aska Göre Batıl İnançlar.♤

Camın önüne gelen karga yüzünden hane içerisinden cenaze çıkacak inancı kargaların ölüm habercisi olduğuna inan insanlar kendilerini bu dünya'ya leyleklerin getirdiğine inananlarla aynı Kargalar iyi bir hafızaya sahip oldukları için bağlı yaşarlar hayatlarındaki insana unutamayacaklarını bildikleri için bağlar koptuğu zaman , tek eşliliğe inanırlar bu yüzden çok zeki hayvanlardır eşini çiftleyip çoğaltmak yerine hayatındakini tek kıldığı eşiyle çoğalmayı tercih ediyor bu zeki bir canlının yapacağı bir hareket 👏
Siyah kedinin uguzsuzluk getireceğine inanmak siyah kedilerin bir özelliği vardır gözlerinin karanlıkta çok parlak olması bak şimdi aklıma ne geldi adamın biri bir gece vakti hiç bilmediği bir yolda ilerlerken farları açık bir şekilde arabanın karşısına gözleri parlayan bir kedi çıkmış ve frene basmış arabadan inip kedinin yanina gittiğinde uçurumun kenarında olduğunu fark etmiş karşısına kedi çıkmasa uçurumdan aşağı düşecekmiş siyah kedi hayatını kurtarmış sana bir yaşam veren bir hayvana nasıl uğursuzluk getirir diye bakabilirsin ki ?!. Tanrı hiçbir hayvanı insanların yaşamlarını olumsuz etkilesin diye yaratmamıştır. Kainatta her bir canlının bir yaratılış amacı vardır henüz ortaya çıkmamış hastalıkların devasını bile hayvanlara yüklemiştir insanlar için.
Gece kesilen tırnakların karabasanı çağırdığına inanmak karabasan deyince aklıma şey geldi şuan ben karda bile yürürken izini belli etmeyen bir insanım siz nasıl benim izimden ilerlemeye çalışıyorsunuz ki bu hayatta ?!😁 Tamam tamam birsey demiyorum şimdilik konuya dönelim karabasan geldiği zaman hareket edemezsin bağırmak istesende sesin çıkmaz bildiğin bütün duaları okumaya başlarsın karabasanın gelmesinin gece kesilen tırnaklarla alakası yok karabasan Yıldızı düşük insanlara uğrar genellikle dini duyguları zayıflamaya başlamış insanlara tanrının kendini hatırlatması o yüzden geceleri uyumadan önce dua edip uyuman gerekiyor. İnsanların uyumaya giderken tanrı rahatlık versin demesinin sebebi..

View more

Kesinlikle Doğa gibi geliyor bana...kedi kızım kedi kızım dedi tırnaklarını çıkarttırdı Doğa'ya Ediz...Ne fena o varya...

Ediz’e yaklaşımınız ALCKSÖCÖXÖÖXXÖÖXXMZLSLSLALSKSKD
+2 answers in: “Elyeldeki ilk öpüşme anını merak ediyorum. Kim saldıracak 😂 ediz desem doğa mesafeli, doğa desem sözleriyle daha girişken ama emin olamadım 😂”

Ana brokoli ve karnabahar salatası efsane bir şey Öznur. Sana imza günlerinde yapıp getireceğim veee brokoliye olan düşmanlığın geçecek inan bana🙃(Zorla ağzına sokmaya uçak geliyo diye ve senin de kaçmaya çalıştığını hayal ettim ajjdjajdjaja)

Bir kedi var ya brokoli koklatılıyor ve öğürerek baygınlık geçiriyor, o artık benim, cidden bayılırım oracıkta

Bir gün parka gidiyorsun banka oturuyorsun yanına baktığında bir çanta görüyorsun içini açayım mı açmayım mı derken bi çılgınlık yapıp çantayı açıyorsun ve içinde telefon numaran kadar para var sence içinde kaç para var?

Bir gün bir parka gidiyorum banka oturuyorum yanıma bakıyorum minik bir kedi o masum başını okşuyorum bana çok alışıyor sonra düşünüyorum benimle yaşar mı yaşamaz mı sonra telefonumla ev arkadaşımı arıyorum soruyorum o da olur diyor kediyi yanıma alıp güzel bir hava aldıktan sonra yeni yuvasına götürüyorum paradan daha önemli şeyler olduğunu daha fazla anlıyorum 🐱

aga kedi bi' fotoda aşırı kızgın, diğerinde meraklı, ötekinde ellerinden kurtulmak istermiş gibi duruyor. bu kedi neler yaşıyor o evde wöcşdlğsp

:D:D şöyle diyim, o kedi evin sahibi. o kediye karışamazsın. dokunamazsın. seni parçalar :d veteriner öldürüyodu nerdeyse. ama beni dinler sadece, istediğim gibi alır sever takılırım. bana kızsa da ses çıkarmaz kaçmaya çalışır öle anca :d yoksa benden başkasını cidden parçalama ihtimali yüksek. ama cidden dünyanın en zeki kedilerinden biridir sağolsun ne dersem dinler. tam bir evlat
+4 answers Read more

10 kedi miiiii kedilerle başa çıkmak çok zor tebrik ediyorum seni . Evdekiler mişa ve şila . Bahçedekiler charlie, dost, panter, prens ve puma

hesapstar’s Profile PhotoKIVIRMIZI
Kedi konusunda şanslıyım. Aramda kedilerle çok gerip bir bağ var yani, konuştuğuma anlıyorlar falan, onlar miyavlayınca ben anlıyorum ne istiyor olduklarını.
Bir de garip gelecektir, K9 gibiydi tüm kedilerim. Otur deyince oturuyorlardı, terlik getireni vardı yani o derece. :D
Çok güzel büyük bir ailen varmış bu arada, takdirimi ve sevgimi de kazandın. Hayvan sevmeyen, insan sevemez!
Liked by: Ζeynep - Azura Civcik
+17 answers in: “Bugün ne yapıcaksın 🤗”

Kendimi bildim bileli hayvanlara karşı fobim var inanılmaz korkuyorum, kolay kolay da kedi ve köpeklere kanım kaynamaz AMA BU GÖRDÜĞÜM EN SEVİMLİ KEDİLERDEN BİRİ. KORKUMA RAĞMEN BEN BİLE ÖPMEK İSTEDİM. Size birlikte musssmutlu hayatlar diliyorum. Çok tatlısınız^^

Ya bebeksinn valla insta açmayı düşünüyorum aşırı tatlı ama aşırı yaramaz
+1 answer Read more

Çatı katı ev az güneş görür küçüktür ama sevimlidir dizayn etmene bağlı tabi otantik bir dizaynla bir de minik bir kedi ah hayatımın en güzel dönemleriniçatı katı bir evde geçirdim 😊

evet az günes görür de teras felan var, sey olayini sevmiyorum hic bazi yerlerde alcaklik oluyor ya, benimolcak odada görmedim de mutfak, salon ve yatak odasinda vardi
kedi.. sanslisin, bizde alcaz umarim
+1 answer in: “-”

Türk kızları kedi köpek kuş vb hayvanlara çok sıcak ve ilgili, ancak böceklere ilgileri yok onların hayatı değerli değil onlar için ve bir erkek öldürüldüğünde umurlarında bile olmuyor gündem olmuyor bir erkeğe çoğu suni teneffüs yapmaz bir erkeğin türk kızlarından midesi bulanması anormal mi?

Süper tespit bro alkışlıyorum👏

Zaten kötü karakterler demedim, yan dedim. Ve her kitabın kendi iyisi kötüsü vardır. Buna ithafen öyle dedim. Ve Süm, Damla nedense aklımda hep siyah uzun saçlı, esmer ve kedi gibi gözleri olan biri olarak hayalimde. Gerçi Neva tarif etmişti ama, öyle yani.

Evet öyle ama çok esmer değil. Damla çok havalı ve bulunduğu ortamda direkt dikkat çeken biri.
+2 answers in: “Gonca der, susarım. Yahu tüm kızlarımız mı güzel olmak zorundaaaa. Vallahi anasına bak kızını al derler, belli... Bu arada Süm, yan karakterler için birer fotoğraf bırakır mısın? Hani Berrin, Işıl, Cansel, İpek gibi...”

Bu kadar iyi olman şaşırtıcı. Ben var ya, Allah yarattı demiyorum, ağız göz dalıyorum sivrisineklere. Çok aşşırı sinir bozucular çünkü 🤬

queenfuriosa’s Profile PhotoAlyoşa
Kendimi bildim bileli herhangi bir canlıyı öldürmek bana korkunç gelmiştir. Çok küçükken kuzenlerimle karınca yuvalarını dağıttıkları için, agaç dalını kestikleri için, kuş avladıkları için büyük kavgalar ettiğimi hatırlıyorum. İçim el vermiyor, kalbimde bir yerlerde kotu hissediyorum. Et yerken de öyle, bir ara vejeteryan olmaya çalıştım ama çok zayıfladım devam ettiremedim, bir gun yeterince para kazanırsam kesinlikle vejeteryan olacağım.
Hayatımın belli bir döneminde çok canice olmasa da sinek böcek öldürdüğüm bir zaman dilimi oldu, ama o da sadece beni rahatsız eden veya korkutanlardi.
Ama bu zamanlarda evimdeki bu tür hayvanları zarar vermeden dışarı cikarmaya özen gösteriyorum.
Çok düşünüyorum, (çoğu insanin) kedi köpek gibi hayvallarin canı yandığında içi parcalanirken aynı şey neden sinek böcek gibi hayvanlarda olmuyor, yaralı bir kedi gördüğünde yardım etmek için çabalayan insanlar çimenlerde otururken önlerine çıkan böcekleri hiç düşünmeden nasıl öldürebiliyor. Bu nasıl bu kadar normal..
Neden herhangi bir böcekle uğur böceği arasında bu kadar fark var. Yani evet ben de kalkip hamam böceğine dokunamazken uğur böceğini elimde dolastiriyorum ama.. ne biliyim hamam böceğini kırt diye hiç acımadan öldürmem..
Öyle iste

View more

+3 answers in: “.”

Language: English