#minya

58 people

50 posts

Posts:

pcr q pny mantan,mantannya ni niat ngedeketin dy lg wlpn udh tw klo sdh ada q. n sblm sm q mntany pcr q ini dtg n prgi seenaknya dikehidupan pcr q hgga akhrny pcr q lelah meladeninya. lalu akhrny pcr q nymn dgn q. menurut klean q hrus apa?btw q cwe.thx bwt yg mau jwb :)

Jaga dia baik-baik neng, perlakukan dia dgn baik biar dia nyaman & betah sama kamu, minya pacarmu biar jangan ladenin mantannya segimana menganggunya dia (mantannya)

View more

Udh makanya jan sosoan gitu dah😂 makanya kamu usahain berteman sama minya bukan musuhin minyak🤣 minyak tuh jahat tau wkwk

afifamurjo’s Profile PhotoPANDA
Iya dia jahat. Meninggalkan bekas luka yg lama hilangnya. Pen berdamai tapi dia nya begitu lagi sih. Auto benci😂😂
(210/365❤)

View more

+23 answers in: “Menurut kalian, seberapa penting punya banyak temen/polower disuatu socmed? Padahal yg notabenya kalian gakenal dan gangerti gimana sikap asli mereka gitu. Ohiya sambilan menjawab, silakan follow mbaknya 👇👇 @rifdanblurfa”

https://ask.fm/hindok77?utm_source=copy_link&utm_medium=iOS&shareBy=Aye_rekani 😂😂😂Sehekene pf ve kchke

Ma basha to bashar nini?! Ma to naji? Ma ta hayata xoya shaxsi nina? Ma to sharm jxo nakay?
Bas daqak jdl bxode hzra xo d xoda bka o aw shole to dkay. Ya'ni to na bejiya xo av shola de ch lmn zeda kat de mn baraf kiva batn de kaifa ke b mn het de, an na beji are basha av shola ye drsta an ye xalata az dkam faide we chiya an xra biyet we!
Koro mirar 3alam ya bxova mjila de toji pichak xo b xova mjil ka bas bzana to hnde nafs kemi to ch nini veja de rabi minya b alame va!!
Bas piiichak pesh bkavn o xlas.

View more

Are basha haka b sare ta hat o jarake eke/eki guta ta edi mn navet gal ta bm de chkay ? Havala mn dvet bchit gal mn na minit o az nashem pelm we ?

Bhela haka xera ta teda bit nachit o haka hash ta kr ba wanadgot zrofn mrov nzanit bas karamata ta bla sh hnde ptr bit minya dgal ek bejita ta mn to navey gal na axva va nadira abxo pesha man bit o ma to ch dzani balkay ava esharatak bit sh xode dvet to badl bi o shaxsyata ta bheta guhrin qawi tr lebhey zanm galaka b2esha na bas pichak ji bas pa de ye sarfaraz bi nk xo o barambar weji? bkorti avaya

View more

Minya doanya yak. Ada banyak cerita khusus romance yang pengin aku tulis. Entah itu fiksi ataupun non-fiksi. Ada pengalaman pribadi, ketika ninggalin malah ditinggalin. Gimana rasanya coba? Kamu ninggalin, eh malah ditinggalin?

Bimajunior’s Profile PhotoAabimbim
Iya dehh amin lancar terus deh kak. Lahh curhatt ini mahh 😑 ya sakit sii tapi gimana dong kan kita yang mulai duluan jadi ya harus terima konsekuensi toh juga sama aja kita yang ninggalin atau dia yang ninggalin sama sama gabisa bersama lagi eaksss:vv gitu kali ya? *gamudengnihh:v

View more

+8 answers in: “Ciye belom tidur”

اكتر حاجه تشلك إنك تبقي كاتبه El Minya قد كده في location ويجيوا يسألوكي بردو نفس السؤال 🐸💔 انا بقول احنا نشيل المنيا دي خالص ونخليها جمب الراوتر أكرملنا 😂😂💔

😂😂😂😂والله رجعت بصيت ف البيو عشان اتاكد كتباها ولا لا 🌚😂

View more

+1 answer in: “طيب انتي منين”

IICCRRAA'RAMDAN …🌸💙 Mn a2dam el followers 3ndy❤, w 7aga keda 7lwa gedan wlahyi 😍, y3nyi arw2 w a7la bint x el minya 😉🌸, Gd3a tayipa w el nas kolha bt7bha 😍😍 Rbna ywf2k ya 2mar w t7a22y ely nifsk feh 💙🌸

boshamarwoosh1’s Profile PhotoBosha ^^ فنآان الاسك ^^
مش عارفه اقولك ايه والله ، بس تسلملي علي الكلام الحِلو ده ، وربنا يفرحك زي مـ بتفرح غيرك كده 💕💕😻

View more

دايما البيهرب يقول مش هرود تانى بس عايز اوضحلك معلومه من وانتى فى ابتدائى وانتى شمال وكل الناس بتتكلم عليكى وانتى من اللى بيبقو مع واحد غير التانى كل يوم متمثليش دور الشريفه مش علينا ده احنا اتهرينا يماما ومونى ده اصلا ميعتبرش سبب من الناس تكلم عليكى من قبله وبيتكلمو عليكى هو كلمك عشن عايز زىقبله بس

La na msh bhrb bs nta awskh w atfh w agbn mn ni arod 3lek .. na kan lia suhab wlad kter 3ady zy ay had w akid nta yaly 3mal tshtm lw nty bent f leke akid suhab wlad 3ady wlw wld f akid lek suhah bnat 3ady ! Bs nto b'a 3shan ziaten w wlad den klb lw 3mlt eh httklmo bos hfhmk bs nto kolko r3a3 w mostwyat t2rf w nas 3o2lha mreda w btnso nfsko w msaybko w tmmsko f sert 8erko .wlw nta wld ht3rrf n nas kter mn l minya kol youm btklmne w maserha fl block list 😂 f lw bklm wldd da akid shbe mn zman w mtrbne m3aia swa" mdrsa aw knisa 8er kda msh bklm had wlw had bra knisa aw mdrsa f bb'a 3rfah mn zman f ay mwkf hsl kol l r8i da myhmksh na bs rdet 3shan mt'olsh bhrb na bs bahwl ahtrmk w arod w ayn kaan na msh mn b2et ahlk 3shan akhosk wla yhmk na b3ml eh aw eh byt'al 3lia. Wna lsa shya w msh tlba sod3 yla shed 😂

View more

Namanya juga anon mahh.. maunya cari sensasii wk Tenangin aja cewemu yaaa, pokoknya kan kenyataan ga kaya gitu..sabar yaapps 🙆 Noh ntar lama" juga seleseii, mangat ngeladenin anonnyaa ya Si @muhamadagng mah kebaall sm anon..ye ga? Muehehe

nabila_syakura’s Profile PhotoS Y A K!
Iya aku bukan maslah kebal nama mas agung jadi buruk itu maslahnya ,aku mah biasa aja kebanyakan baper kalau jadi org itu kek nya anon ada yg cwo tadi lu murahan gak ada yg nerima ekwk ,ngakak aja gtu anon minya di sleding

View more

جاوب/ي /1 ازيك✋? / 2 منين ? / 3مرتبط❤ / 4 بتحب تاكل اى? / 5 بتحب حد? / 6احلى اغنيه بتحبها? /7 برج اي? /8 عندك فوبيا من اي ✋? /9 اكتر حاجة بتفرحك? /10 اسمك ف شلتك✌? /11 ترتيبك ف اخوتك ? /12بتحب اى نوع ف الأفلام ??

bboossyymmaahhmmoouudd’s Profile Photobôśÿ mahmōúd
1/ Tmam:D
2/ Al minya ?
3/ l2:D
4/kol 7aga 3adii
5/ Ah;D
6/ msh 7aga mo3ina:D
7/ al mizan
8/ b5af mn al klab ?
9/ lma bkon m3 as7aby ?
10/ l2?
11/ 1
12/ action + ro3b + comedy:D

View more

هوا انتي ليه شخصيه بتقلدي اي حد تعرفيه يعني انا اعرف ان فيه ناس بتقول كده عنك بس مصدقتش غير لما شوفت اجباتك ! ليه يعني معندكيش شخصيه محدده ؟؟

bos/y hwa awln ana m7adsh fl minya y3rfny aslun 3lshan ytklm 3any l2n ana nas m7dodin gdnn gdnnnn l y3rfony w bt3aml m3ahom wlma bt2ol/y b2ld 7ad m3lsh bs b2ld mein w feh??!

View more

Mine gimana cara ngerawat tangan yg udh di henna biar tahan lama ? soalnya kadang cuci tangan gitu warnanya udh ilang

Klo mo gk mau ilang gk ush mndi 😂👌 lo plastikin aja tngan lo biar gk kena air ples sabun😂👌
Wkwkw dmna mna kena sabun ya gtu lah
Gk si gni
Klo mo than lama itu lo pke henna bubuk yg asli henna gtu bkn yg instan kyk goleca, neha, atp sjnisnya klo henna bubuk yg real itu ditngan nyerep bner bner nyerep dikulit tpi balik lg ke hawa suhu tubuh lo sih
Tpi gni pke cara gni aja sblm lo henna lo olesin deh tngan lo minya tawon😂 gk deng pke minyak kayu putih, klo udh semi semi kering tu mnyak kayu putih lo mulai deh henna, nah stlah hennanya kering tu ya, lo keruk deh, yaelah bhasa gue keruk😂 mksdnya di bersihin gtu lo kan udh kering, nah disitu lo tgn lo olesin jeruk nipis ato lemon, fungsinya biar dijilas asem 😂 gk lah
Fungsinya itu buat memperkuat warna ato Mmpergelap mkin terng tu warna hena+tahan lama getooo👌😂😂😂👌👌

View more

like=tbh❤️ Dina?❤️ 3sllya ?❤️ answers 5ra ?? sooora zeftt?❤️ Mn l minya w Diii 5ra bardo?❤️ atwlll mny b haga bseeta??? fa4laaaa??? bt3mly likes kteer❤️? mn 3'eer mackup wla haga l sra7a tt'aaaal???❤️ Bt7by l m4aaaaakl?? kFaya✌️?

M4 3arFa a2OlK e bSra7a b3D kmeT al5ra D???,awel w a5er tbh tb3thaly F 7Yatk y 8alY y a5O al8aly???

View more

kak rey aku pake minyak zaitub buat melembabkan kulit ku tapi ini stelah 2 hr pemakaian kok kulit ku bentol2 dan kemerahan yah dan cuma di area yg aku apply minya zaitunnya aja. itu alergi bukan kak? trmksh

Contrary to popular belief, lots of people in the tropics are not suited and can not use extra virgin olive oil as moisturizer.

View more

بما إننا بـ نـودع سنـةة 2016 ،Let's Make Memories 💚..أكتب أي حاجة فـ Q 😃 -حلوة أو وحشة ..ذكرى كانت بينا ،كلمة حلوة ، نصيحة ، حاجة بتحبها فيا ، انا إيه عندگ ، مـوقف جمعنـا ،أول حاجه تيجي فـ دماغگ عني اكتبهـا ، مش شرط نبقى نعرف بعض ،تمام 🌸 هـ أعمـل Save لـ البـوست وأشـوفـه واحنا بنودع 2017💜

St7654321’s Profile PhotoAbdo esam
Mn al minya lsa shifak yom al gom3a ely fat Ragel w kda bt7b al nass kolha ka2n latef kda w damk 5afef w ro7k 7lwa 3ndk zo2 gad3. Rbna iwf2k💕

View more

Жасмина, ты украла мое сердце! Каждый день наблюдаю за тобой в школе и хочу сказать какая ты красивая и что я люблю тебя! Но боюсь что ты пощлешь меня к чертям( Аноним не уберу, и не надо говорить чтобы я открылся✊ Пока, увидимся в школе. Кае всегда я посмотрю на тебя а ты отвирнешся(

Slezi tikli napravo
Slezi tikli nalevo
Slezi tikli vniz
Slezi tikli vverh
Tibe bila ploha
Mine bila harawo
Ti minya lyubiw
A mine vsyoravno

View more