Ask @werka131313:

Wgl to laska fakty!!! ♥♥♥♥♥

kc grabarkowa
hmm... No dobra 😈
Ewa
Ewcia
Frankowska
chidziutka 🙌
w Lato widzialysmy się kilka razy 😑
znamy się od 3 lat 🙈
moja psiapsi 💗💗💗
troszku się klocimy 😭
Ale i tak kc
blondyneczka 👼
moja siska👭😚
trzymasz psa w piwnicy 😢
...Ale on to lubi ok? xdd
pomoglas mi dużo razy
wgl zawsze mi pomagasz
Ja tb też 😇
wcześniej dużo gadalysmy 😌
twoje urodzinki 😂😂
tancerka 👊
"kto ma słeg" 😆
Mam bardzo dużo z tb jpg 💞
mój sportowiec 💪
mój ziomek
rok temu na twoich uro troszkę za dużo wypilas 😂😂
I na twarz xdd
ta cola jest przeterminowana yhm..
masz same 5 w sql 😎
ta historia
.....
masz ze wszystkiego bk 😃
mamy rakietę 🚀
tak serio to ja mam ty masz 🚜
oszukujesz mnie ygh
A ja we wszystko ci wierzę 😡
grasz w
kosza
nogę
biegasz
jesteś fit jak....e
Pani ci kazała wyjść
Nie grzeczna
Niemca mamy razem
I mamy przejebane 😤
kochasz mnie 😄
I mnie bijesz 😲
Nie chcesz grać w farmę
smutno
caly czas jesz hahah
kazalas mi napisac ze jestes sliczna
Ale ja nie umiem klamac 😚
mamy duże czoło
"Jest mi zimno nie mam swetra moje, czoło ma pół metra" xd
byłyśmy raz na koszu Ale to nie dla nas 😂
masz krótkie włosy
Ale nie martw się kiedyś urosną 😂
jak się poznalysmy nie mogłam Cię zrozumieć bo mówiłeś tak szybko 💕
jak byłaś u mnie to tanczylysmy 👸
snap xd
masz dużo uwag 😦
miałaś do mnie przyjechać
nasze serduszko 💖
tyle ci starczy kochanie 💟💗 kocham najmocniej 😙💞

View more

Next