Ask @wiktor86:

Czemu nic nie odpisujesz? :(

A bo przerwe mialem od aska xd

View more

Jak tam było na weselu? :D

A supi :D bardzo

View more

No pewnie, garniak jest?

Pewka ;D

View more

Gotowy na wesele? :D

Tak a ty :*

View more

Zawsze zdajesz?

Raz mialem to zdalen xd

View more

co rok masz zawodowy?

Tak :(

View more

jaki egdzamin

Zawodowy

View more

Też leci i to mega szybko

Ja dopiero zaczalem wakacje bo dzis mialem egzamin i nie czulem tych wakacji

View more

Co tam słychać? :D

A leci a tam

View more

Za jasłem pare kilometrów

Ale jaki lokal

View more

Idę spać Dobranoc :*

Branoc

View more

Ja kuzyna

A wesele gdzie

View more

Ja w Jaśle a kuzyna czy kuzynki?

Kuzynki

View more

Restauracja taka?

Chyba miejscowosc xD nie wiem a ty gdzie masz

View more

Gdzie masz?

Zimna woda ?

View more

Ja też mam wesele w tą sobote :D

Gdzie

View more

Spoko tylko żadnych planów :( a ty jak tam plany?

Zadncyy oprocz wesela w ta sobote

View more

Hejka jak tam wakacje? :D

A nawet oki a tb

View more

Hejka jak tam po wczoraj? :D

A gites a tam

View more

Przecież ty lubisz disco polo

No tak xd ale po nim spodziewalem sie ze jebnie jakims dobrym bitem xd kto mnie dobrze zna to wie ze lubie kazdy rodzaj muzyki aczkolwiek takie nuty klubowe to kovhamm

View more

Bo tak bez większego entuzjazmu odpowiadasz

A no tanczylismy i wgl Martin jak wszedl to na pocxatku pozamiatal ale poxniej zaczal grac disco polo:( a ja chcislem Jebniecie

View more

Coś było tam nie tak?

Czemu sie tak pytasz

View more

Jak było na imprezie

A nawet nawet

View more

O ty :(

PrzeprasAm

View more

Next
  • 4288
    Posts
  • 90791
    Likes

About Wiktor =D:

Jeśli chcesz zaproś na Facebook'u =)
https://www.facebook.com/wiktor.marchewka.9

Jasło, 14.05.1998