Co tak tu cicho ? :O Damian

jak zwykle nic ciekawego xd

kiedy macie egzaminy ?

21 22 23 ;d CHYBA ;)

Co tu tak cicho na tym ask'u ? :O Damian

0 ciekawych pytan ^^ :)

Gdzie po gimnazjum?

Kompletnie nie wiem, może coś z językami :)

Masz nos jak nos !

jaki hejt, umieram

♥ ♥ ♥ ᶠᶸᶜᵏᵧₒᵤ

Śpiewa mi...

Myszaaaa :3 Damian

czooooo? :D

kocham cie kochanie moje nanananananananana ;D

Ide biegać z Jusią nana ;d

KINGA MARGAS DO DUM ~! Jusia

popatrz na tego zeza XD

Jaki film doprowadził Cię do łez?

Prawie na każdym płaczę, obojętnie co to jest XD

Podpisz się i wyslij to znajomym z anonima: , Kaczormomo, tinista :*, SoyWiktoria, ♣Księzniczka Marco♣, иαḋια, Olczia ✔, Maja Dreamer♥ ღMrs.Lambreღ † ☮ ♪ ♥, Wercik ★☆★муѕzкα мιкι★☆★, #JNS., BUNIO, Normality...Bored, Andża;*,#KST, Ogarnij_Się, #SQ Ilona LwG♥ , PawoX, ღ † Wszyscy UMRZEMY ღ †.

Kocham @banaszeknatalia pytac i lajlkowac !!!

dlaczego sie odchudzasz? ile masz lat? jak masz na imie? kiedy masz urodziny? nie uwazasz, ze ask jest pop!3er3)(*&^? dlaczego nie stac cie na buty? kurde, gdzie mój telefon? ej? czemu nie odpiszesz mi? jak sie ? ej sad sad sad czeknij sobie na jutubach piosenke pt."sad romance" twój na zawsze RAMI

A moze kto pisze? :)

Jakiś fajny cytat?

Szablą w cycki lubię myszki xD LOVE FOREVER MEJ KOCHANEJ KORNELCE ;*

co tam ? :*

Najlepiej! :*/ Patrycja

hej myszaa :)

Heej! :3

like pod ostatnm zdj? *wyzwanie* Karolina ✌✌✌

Wyjdź mi stąd.

Jezeli kot by ukradl ci buty ktore dostalas od przyjaciolki a ona chcialaby je odzyskac to co bys zrobila ? ahhahahshhs co???? xdxdxd

Jakieś normalne pytania by sie dało? ,-,

Wymień Kilka najlepszych wspomnień z wakacji :)

Oj na wsi się działo! Oczywiście wtajemniczeni wiedzą! Za rok powtórka!!! :3 Wójciny, rolki, ciężarówki... coś niesamowitego:)) kto pyta? :)

Inko ! Jusia

Tak bardzo leń xDD

Daj swoje zdj ✨✳⭐❇ Natalia :)

Bułka

Fuuj Mysza tak publicznie stopy pokazywac ?! xd zyjesz na krawedzi ! :D Jusia

Tak właśnie, Jusia tylko szkoda że są to nogi mojek kuzynki :D :*

miłego popołudnia ♥ wpadniesz do mnie ? Kacper

Dzięki♥♥ pewnie, że tak :D

Wstaw zdjęcie swoich butów!

Nie stac mnie na buty ://///

Cukier po 2zł :D Patrycja

Hahahahhaha w biedrace to było? :D

a ok nołlajf xd Jusia

Pff! Patrz co mum xD

Loading…

Ask @xMyszaa:

About Myd:

Kinga, lat 16. @banaszeknatalia @xJusia @budyniowaax3

Jastrzębie - Zdrój

More