Ask @zanaiwani:

Kenapa ada sesetengah orang kt Ask.fm ne agak 'kuang ajaq'. Suruh kita ask dia, dah kita ask dia jawab macam orang yg nak kena penampar. Nak hot ke orang2 macam tuh? Batak BOOM? Menyampah ! Apa pendapat anda? Pernah kena tak??

ChaFarhanah
uih... memang pernah kene. Tular, kalau tangan kat sebelah anon kuajaq tu memang dah kena arh.. cakap baik2 memang tak boleh ke kan? kan? Yang baik itu harus dicontohi, yang buruk itu harus diteladani... Insaflah wahai anon kuajaq.

View more

Soalan --> Kalau diberi peluang , nak belajar bahasa apa ? *ask//boom me ? Hehee ツ

x
Boleh pilih berapa ye? kalau boleh nak belajar semua bahasa dunia. Tapi, kalau x bleh, takpalah. Just nak tahu bahasa Ibunda, bahasa Inggeris, Bahasa perancis, bahasa korea, bahasa jepun, bahasa cina n bahasa india. Boleh tak? LoL. banyaknya aku mintak. tqvm for ask.

View more

Next