martyna @MartynaKowalczuk
✌✌
RSS answers
serio jestes taka ładna i miła :C :** przypominam ze obserwuje! jak cchesz to tez zaobserwuj :***  alohoriti
lajki zyciem
9 people like this
ojejku *_* jaka ty jestes śliczna :C :** obserwuje !! jak chcesz to tez zaobserwuj :**  alohoriti
naciagacz
10 people like this
Jaki film ostatnio doprowadził cię do śmiechu?  MeJJbi
O NIE HAHAHAHAHHAHAHAH
co to jest hahahahahhahahahahaha
Jaki film ostatnio doprowadził cię do śmiechu?
21 people like this
Halo Paryż jade halo  najcudowniejsza szatynka
wiem szatynko ty najcudowniejsza na swiecie
22 people like this
Daj zdjęcie z teraz :D
gdzie ten autobus?
Daj zdjęcie z teraz :D
24 people like this
Jakie plany na dzisiaj ? ❤️❤️❤️❤️
po szkole do domu,lekcje i nauka, potem korki i potem spotkac sie z martyna❤️i jedziemy do gb bo musi sobie kupic leginsy hahahahaha a potem do niej na noc❤️
24 people like this
No wlasnie zajebiscie! ❤️ kurczę, następnym razem ide!  sandra:*
oki doki kalafiorki:*
26 people like this
Jaaa... Ale żałuje ze nie poszłam:(:(:(  sandra:*
zaluj kochana:(:(:(:(:(:(:(
fajnie wygladam?:)
Jaaa... Ale żałuje ze nie poszłam:(:(:(
28 people like this
Twoim marzeniem jest ... ? <3  ™ T®OSZCZU ™
halloween w szkole✌️❤️
Twoim marzeniem jest ... ? <3
25 people like this
Dziękuję za zdjęcie ! <3 jest mega śliczne ! <3  ™ T®OSZCZU ™
nie dalam jeszcze zdjecia a ty mi juz dziekujesz..........
25 people like this
<3 na miły wieczór
❤️❤️❤️❤️
<3 na miły wieczór
31 people like this
nie inaczej! B| Francuski moja milosc! ♥ jutro daje kase, bo Mlyna zrobila dla mnie II turnus <3  krzychu luj słaby fchuj
no ja mysle:*
31 people like this
Martyna!! Co Ty dajesz!? JAK TY ZE MNA W POKOJU JESTES! :P / N.  krzychu luj słaby fchuj
ty jedziesz choralla?:o
31 people like this
Ja chce! Ja chce byc z Tobą w pokoju w Paryżu moj bambusiku <33 :*:*:*  sandra:*
kochana moja:*:*
36 people like this
Jej doznałam oświecenia:') jesteś moim jezusem i musisz jechać !!!!!  †kaftanka†✨
ola. i am your jezus
37 people like this
Jedziesz do Paryża ? Ja tez ✌️✌️✌️  Osa
jade✌️
kto chce byc ze mna w pokoju?:):):):):):)
34 people like this
EJ to Ty też do tego Paryża? Jezusie tylko ja o niczym nie wiem jezu czuje się tak zle haha  †kaftanka†✨
jeszcze nic nie wiadomo czy sie na 100%odbedzie i jak bedzie to jade:):):):) i nie ma jeszcze zapisow
32 people like this
Miłego wieczoru :3  ~D~ DUSIA ❀
ile to bedzie sie jeszcze uaktalnialo?
Miłego wieczoru :3
30 people like this
co sądzisz o Zuzi Adriana ?
lubie ja bardzo:):):):):):):):):)
co sądzisz o Zuzi Adriana ?
46 people like this
Buzi :*  ~D~ DUSIA ❀
jezus maria
jaka ona piekna
Buzi  :*
35 people like this
przed chwila rozmiawialysmy hahaha❤️
31 people like this
Kochana❤️❤️❤️ .....ale zdj do dupy:(  sandra:*
nie mam innego :'(
28 people like this
Fakty poproszę kochanie <3 :*  sandra:*
✨sandra
✨o rok mlodsza
✨00
✨chodzisz do1a
✨rozszezony angielski
✨pan od polaka to wampir hahaha
✨zepsul nam sie komtakt:(
✨TRZEBA TO NAPRAWIC
✨bylas ze mna na lyzwach haha
✨lubie twoje oczy
✨iphone
✨5C hahaha
✨srebrny
✨dawalam 50faktow o tobie
✨mieszkasz gdzies na zadupiu jakims
✨wysoka:(
✨wyzsza chyba oddemnie
✨jedziesz do paryza:o
✨jak pojade to razem w pokoju! hahaga
✨myslalas kiedys ze obcielam sobie wlosy:((
✨i sie zdenerwowalas i zaczelas mi pisac czemu to zrobilam
✨KOCHANA❤️
✨troskliwa
✨blondynka
✨niebieskie oczki
✨mialas byc u mnie na noc
✨ale sie nie udalo:(:(
✨bylas na moich uro hahaha
✨beka z 1klasistow
✨raczka mnie boli
✨okokok
✨mialam z toba pelno zdj
✨a teraz malo:(:(
✨koniec juz tego dobrego haha
✨kckckckc

Fakty poproszę kochanie <3 :*
31 people like this
Co na obiadek :D ?  ~D~ DUSIA ❀
gra w littlest pet shop hahahahahahhahahhaha
Co na obiadek :D ?
28 people like this
Masz do kogo się przytulić?
je zawsze moge przytulic
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH
Masz do kogo się przytulić?
42 people like this