bazen seninde bizim gibi olduğuna inanamıyorum. zeynep balcı

Beni büyütmenize gerek yok hepimiz insanız

Nasılsın MERİÇ ANLAT KONUŞAK :))

İyiyim siz nasılsınız canlarım :DD

Buse Besli ??

Arada konuşuyoruz

Bayramın kutlu olsun MERİÇ :))

Teşekkür ederim seninde :D

OHa mer3 :D

Evet canım :D

Diğer hsabndan foto attılar ama ??

Eski sorudaki fotolu soruyu sildi tekrar attı anlamadınız mı hala

Mer3 <3 <3 Aşqm :D

Efendim canım ? :D

Seni kulaklığmdan bile saha çok seviyom :D <3

Teşekkür ederim :DD

VİDEO YAP İNANSINLAR BARİ

Mobilim :((

Ben paylaşırım linkini GERÇEK HESABI DİYE

Teşekkür ederim

Herkes öbür hesaba inanıp oradalar :((

Ohaa yaa :((

ÖZLETTİN KENDİNİ MERİÇ :))

Bende sizi özledim :D ama kimse kalmamış heralde ?

Adanalimmmmm <33

Meraba beni takip edenler.Kaç gündür girmiyorum.Son günlerde yaşadığım şeyleri duysanız çok şaşırırsınız.Artık arada girecem.Neyse sizi seviyorum <33

Mutlu Yıllarr :) <333 Suna Civelek

Teşekkür ederim :D

Rihanna??

Severim keratayı geçen çay ısmarladım :D

Günaydın :DD

Günaydın :D

Takma adın var mı YUSUFUN GİBİ ?

Mer3

tayyipçi msin?

Atatürkçüyüm sonuna kadar

YUSUF DAŞKIN ?

Recep tayyip erdoğan hayranı .ss

tam bi meriç fazlasıyla izgi

Aynen öylee

Günaydın MERİÇ :)

Günaydın hatunum :D

Foto at +30 beğeni gelmeden yanıtlama

Geçen kamerada akarken :D

Adananın neresinde otuuryon merkez mi ilçesi var mı ?

Ceyhan

Meriç sevdiğin var mı doğruyu sole evt hayır yaz?

Evet.Sizleri seviyorum <3

Loading…

Ask @Meric_izgi:

About Meriç İzgi:

Adana

TEK VE GERÇEK HESAP !

ÇALINAN HESABIM http://ask.fm/mericizgi
Zaten facebook hesabım kapandı.
Keek'imde zaten bu hesabımın gerçek olduğunu söylüyorum.Hadi eyvallah