Czarnuszek ;* @PoolyNH
Czarnuszek ;* @PoolyNH
NOWAA HUTAA TUTAJ MIESZKAM !
'. Dzielnica ciągle ta sama , bo moje miejsce jest Tutaj , bo kurwa nikt się nie bawi , tak grubo jak NOWA HUTA !! .' <3 !
` Ja Zrozumiałem Błędy Trybu Mego Życia, Staram Się Ich Nie Popełniać Więc Nie Wracam Do Picia`
RSS answers
próbowałas kiedys amfetaminy, mefedronu?
Trzeba wszystkiego spróbować w życiu ;)
1 person likes this
białe szale?
nie nie nie ! :) Konieeeec ;]
jarasz???
nie :)
pijesz???
okazyjnie ale to rzadko już :)
palisz???
Rzucam właśnie :)
Masz chłopaka?;**
...
Ładna;**
;)
czemu w ogóle nie ma z tobą kontaktu? zadko na fb siedzisz na esy odpisujesz czasem?
Może dlatego , że nie chce na razie się z nikim kontaktować . Na fb nie potrzebuje siedzieć, od czasu do czasu wchodzę czy ktoś nie Pisał. A esy odpisuje kiedy mi sie chce i kiedy mam czas . A dlaczego Ty sie nie przedstawisz? ;)
1 person likes this
Czy grozi nam globalne ocieplenie? Co myślisz na ten temat?
Nie myśle ;)
jak tam jak tam?
Jakoś Leci Powolutku :)
Czarnuszek Mój Kochany ;*!  Cytrynka ;D
CYTRYYYYNA :D !
titiititti ;*
1 person likes this
to dobrze! trzymam kciuki za ciebie dasz rade!
Dzięki Anonimku ;)! Dam Radę :D
czyli już ogarnięcie?
Dokładnie tak ! :)
Idealna waga?  don T
60 ;)
1 person likes this
jak na nowo?
Na Nowo To Znaczy Nowy Tryb Życia :D
Czas Się Wziąć za Siebie :D ;)
Co jest Wariatka?
A co ma być? Wszystko Elegancko Na Nowo :D
4 people like this
Czego dotyczył twój ostatni zakład?
Honoru ;]
polajkujesz trochę ? :)) fajny masz avek ;)  Plastikowy Książę :')
Wieczorkiem :)
aaaa dziękuję :)
1 person likes this
1.Często płaczesz czy się śmiejesz? 2.Lubisz owoce czy wolisz słodycze? 3.Messi czy Ronaldo? 4.Deszcz czy słońce? 5.Komedie czy horrory? 6.Niebieski czy pomarańczowy? 7.Charakter czy wygląd? 8.Podaj swoją ulubioną porę roku *zadaj to pytanie wszystkim obserwowanym*  Cytrynka ;D
1. Śmieje
2. To i To :D
3. ..
4. Słoneczko *.*
5. Horrory <3
6.Niebieskii :p
7, Charakter !
8. Pomarańczowe Laaaato <3 :D !
2 people like this
zdjęcie! <3
Myślisz że mnie znasz ? W jakie karty tu grasz ?! haha :D ;*
zdjęcie! <3
14 people like this
Wymien osoby z ktorymi chcialabys sie spotkac i zadaj to obs.
kto się nawinie ten będzie :D hahahha
1 person likes this
Najlepszego :*
Dziękuje Anonimku ;)
Sorki ale trochę późno odczytałam :D
1 person likes this
*obs* MIłego weekendu :* + zapraszam na mojego aska :)  sme_rfetka
;)
1 person likes this
obs# lubisz sex ?  «krzycz Kuba» ;p
lubisz w ryj ? ;]
1 person likes this
pofapkujesz ? ;)  «krzycz Kuba» ;p
Mogę Ci podać numer do Psychiatry ;] ..
1 person likes this