Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
Ask me a question
RSS answers
ur "closest" is ‎@zar3oni right?
im not gonna deny it, cuz its pretty obvious... but that doesn't mean I'm close with my other friends..... btw who y59k/ch f rab3i.... itdawroon rabi3???
who is ur best friend?
Don't have a "best" friend? but got many close friends, some closer then others
Fav food?dessert?colour?name of a boy/girl? Number?months? Ice-cream flavour?word?  Asma ♔
KFC - Cheesecake - Purple - Saif / Asma =))!! - 7 - July - Paraline & Cream - don't have a fav word =))!
1 person likes this
How old are you today :'D  Asma ♔
16 year old senior LOL!
1 person likes this
What would u want your future wife to be like?  Asma ♔
Have an amazing personality and be a really caring person! Looks aren't part of the criteria
1 person likes this
What is the first thought when you here the word "school"?  Asma ♔
Ditching school =)) or playing wirga 24/7
1 person likes this
What do you say to people who hate you for nothing?  Asma ♔
Fuck them hahahah!
1 person likes this
If you could offer a newborn child only one piece of advice, what would it be?  Asma ♔
Don't waste your time and money on pathetic things!
1 person likes this
What are you missing from your life?  Asma ♔
You! Hahahah! Nothing tbh
1 person likes this
If you had the chance to go back in time for 24 hours, where and when would you go?  Asma ♔
No where! I love my life just as it is!
1 person likes this
where are you from?
3maaani =))!! La jks! UAE :)
Places you've travelled?
ill only mention a few... Canada - Switzerland - Makkah - Malaysia - Egypt - Spain :D
AnyBrothers? Sisters?
2 bros 1 sis
Single?
maybe
Fav sport?
Football !!!
Best guy friends?
there are too many :P
Favourite perfume ?
Estee Lauder - Wood Mystique
What perfume are you wearing today?
Estee Lauder - Wood Mystique
Thoughts about ‎@khamairi?
Far5ii
vitamin c or red bull ?
Red bull
someone u always fight with him !!
Aha :/
best friend ?
Y3arf 3mrah
last person u talked to ?
My Mom <3!
long or short hair ?
Neither one haha
where did u go in Malaysia ?
Everywhere =))
1 person likes this