Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
♡ @kasikxd
@kasikxd
Radom
to takie łatwe oceniać innych ludzi, tak jak ty byś sobie kurwa nigdy rąk nie pobrudził. ‎@LubiszToSukoox
NIE ZROBIĘ CI KARTECZKI, NIE POPYTAM, NIE POLAJKUJE WIĘC WYPIERDALAJ.
RSS answers
Hej Kasia :)  Ewa
Nowy ask ‎@ikowsk
1 person likes this
daj swoje zdjęcie ;d
nowy ask ‎@ikowsk
3 people like this
kochasz swojego chlopaka?
Bardzo tyle że nie mam chłopaka.
4 people like this
Miłego wieczoru! :)
Dzięki c:
6 people like this
daj swoje zdjęcie ;d
daj swoje zdjęcie ;d
6 people like this
j esteś z tym kalinskim czy nie? bo pytam sie juz setny raz -.-
A ja poraz setny odpowiadam że Kaliński to ma na imię Kuba c:
4 people like this
dasz jakieś zdjęcie z niego?
Najnowsze c:
dasz jakieś zdjęcie z niego?
7 people like this
Duzo masz zdjęć na insta?
20
5 people like this
podoba ci sie wojtek p?
Nie.
5 people like this
Lubisz muche?
Komara wole.
5 people like this
co dostałas na walentynki?
*__*
co dostałas na walentynki?
6 people like this
Masz jakieś zdjęcie na którym widać tunel . ;d
Tylko takie mam na telefonie.
Masz jakieś zdjęcie na którym widać tunel . ;d
14 people like this
Dodaj jakieś moje zdj które Ci,się najbardziej podoba i wyślij to obserwowanym ;3  ❄☀KubolRKS ☀✌☝
Dodaj jakieś moje zdj które Ci,się najbardziej podoba i wyślij to obserwowanym ;3
5 people like this
widziałaś dziś kogoś przystojnego ? ;*
Dziś nie ale pytanie z wczoraj więc odpowiedź brzmi tak c:
6 people like this
masz chłopaka?
Zobacz jaka śliczna Ula i Donia ♥
masz chłopaka?
6 people like this
Czyli któryś z tych trzech oprócz kurowskiego ci sie posoba -.-
Pewnie, cała trójka z tym że Sukiennik ma Sare a Racuch i Grucha też kogoś mają.
7 people like this
No odpowiedz czy podoba ci sie sukiennik racuch grucha kurowski?
Powtarzam trzeci raz że nie gustuje w zajętych a Karol mi się nie podoba.
9 people like this
dawaj znoeu fakty o sb <3
Umiem poprawnie napisać wyraz "znowu".
7 people like this
dlaczego laura odpowiada ci na pytania? przyjaźnicie się?
*Laura jak już, odpowiada mi na pytania bo dałam Jej hasło w tym celu, chyba logiczne? Nie przyjaźnimy się, Laura to moja dobra koleżanka i tyle.
7 people like this
Podoba ci sie brozyna?
Adrian jak już ;) Jest przystojny ale nie "podoba" mi się,
7 people like this
Kasieł kochanie ty moje <333 /Dagmarka ;**
Dagmara miśku ♥
7 people like this
co bys powiedziala na związek z kims?
Zależy z kim bo w gówno się już nie pakuje c:
6 people like this
podoba ci sie sukiennik, grucha, racuch?
Mówiłam już że nie guatuje w zajętych.
8 people like this
Nie jestes zla ze jakas gowniara sie do ciebie chapie o pojebany opis na asku?
hahhahahahhahahahhahahahahhahahahhahahahahhaha
6 people like this
http://ask.fm/skscs dlaczego masz raki sam opis?
Dośka niedobra mi zmieniła na taki :c
10 people like this