Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
Farna ♪ ♫ @officialola1D
Farna ♪ ♫ @officialola1D
Toruń
17 lat http://www.photoblog.pl/ilikeelmo http://www.facebook.com/ola.krzemkowska http://fartoomuchh.tumblr.com/ http://ask.fm/officialola1D/answer/104766970944 - serducho jeśli obserwujesz :> jeśli jesteś moim czytelnikiem (nie lubie okreslenia fani) wklej przed nazwą #OF♫
will you still love me , when i'm no longer young and beautiful
RSS answers
O, Farna na asku! XD
‎@f4rna NOWY ASK !
6 people like this
Jest osoba, której nienawidzisz, ale udajesz że jest inaczej?? Nie wiem czy Dobranoc czy Miłego dnia <3 :*  Barzar
http://ask.fm/f4rna
.
http://ask.fm/f4rna
NOWY ASK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7 people like this
zdjecia !
seksiak roku -lajk
brzydal -lajk
ide kupe -lajk
zdjecia !
51 people like this
Czemu masz mnie w tle? :C  F M L ☽
taki fetysz :DD
18 people like this
Miewasz takie dni, że nawet muzyka Cię męczy? Co wtedy robisz?? Dobranoc <3 :*  Barzar
Nigdy nie męczy mnie muzyka
14 people like this
muzyka nigyd męczy ok dobra składnia zdania farna XD
Kurwa głupi telefon xd
3 people like this
Czy nadal kolegujesz się z kimś z czasów przedszkola?
Nawet nie wiem pewnie jo
24 people like this
Łatwiej jest przejść (żywemu ofc) przez pole minowe czy zrozumieć kobietę?  F M L ☽
przejść przez pole minowe XDD
11 people like this
Ode mnie, Yuki i Pyski niczego się nie dowiedzieli to poszli do Ciebie xD  ☆●• Zuzana •●☆
ja im kurwa dam XD
13 people like this
Pisz ich jako parę :D jakieś fakty np
trololololo obaj są pierdolnieci pozytywnie i obydwóch uwielbiam :D
i skończcie z tymi pytaniami , ja nie jestem Zuza czy Zess by na nie odpowiadać
7 people like this
Myślisz ze on serio kocha zuze a ona jego?
Tak myśle że serio sie kochają , i życze im szczęścia <3
10 people like this
Opisz jak wygląda Zess, prosiiimyyy
sądze że Zess ma jakiś powód by nie ujawniać swojego wyglądu , tym bardziej nie jest mi dane pisać jak on wygląda , napisz do zuzy :)
7 people like this
Co oznacz ta litera " L " Co Zuza ma z nią naszyjnik ? ;*
L z Death Note ;_;
Co oznacz ta litera " L " Co Zuza ma z nią naszyjnik ? ;*
22 people like this
Cena jakiego produktu lub usługi jest, Twoim zdaniem, strasznie zawyżona?
Papieroskie sa za drogie :((((((
6 people like this
widzialas go?!
Na skype :)
10 people like this
Lubisz lizać odbyty?
NO proszę cię a kto nie ? Xd
14 people like this
To zess istnieje czy nie?
Istnieje xd i seksjak z niego Hahahaha xd
10 people like this
Z czym nie potrafisz radzić sobie w życiu? co przynosi Ci największą trudność patrząc z perspektywy lat, miesięcy, dni..? Dobranoc <3 :*  Barzar
Porzucenie przeszłości
11 people like this
lubisz 1D?
Ej ja taka szalona powinnam spać a nie śpię rebel wiem
8 people like this
Dasz 3 pierwszym osobą po 15 like ?
jo
11 people like this
<3.  ^+^ Natalia
<3
5 people like this
Kto jest Twoim najlepszym przyjacielem? Jeśli nie masz jednego najlepszego to wymień tych kilku najlepszych!
Michał , Kacper , Zuza , Zuzanka , Tapirek :*
5 people like this