@Aefawahaya

ღنَغرسُ فِكرةღ

انا دايما عايشه ف خيالي او النت و ف الحقيقه فاشله عندي خطط لحاجات نفسي فيها و مبعملهاش و صلاه مبصليش و حتي بسرق اهلي ف فلوس و تخينه جدا و فاشله ف كليتي و هتخرج السنه و بفمر اسقط عشان عارفه اني مش هلاقي شغل او الشغل اللي يجيب فلوس كتير مش عارفه اعمل عاده حلوه انا بدون اراده عاوزه حل عملي هانتحر 😢

ليش بس هدي نفسسك ي قلبي ممكن وتسمعينى 🎤.
.
صل ع النبي وروووقي ..
وشو رايك نزبط امر امر ونعيش حياه سعيدة شو قولتى مستعده تنفذي ال حنعمله سوا !
.
وانا معك .
.
🍓
Liked by: Esraa Ahmed

اها مستعده

تمام 😍😍❤
حياك الله ي غالية ❤.
.
اول شغله عاوزين نضبظ علاقتنا بربنا كويس جدااا جدا ..
.
الصلاه الاذكار القراان ..
وتوعدينى تطبيقيهم 😎😍.
.
تمام معايا !!
.
🍓

انا معاكوا هنتظم فى الصلاة والاذكار والمذاكرة

الله يرضي عنك ويسعدك 💙💙 تمامم اووى . . قوليلي صليتى اليوم ! واهبار مزاكراتك ! عشان اتابع معك .. وبليل قبل ما تنانى تحكيلي شو نفذتي لو تمام حتاخدي شوكولاتا 😂😍 لو لا حتتعاقبي 😁. . وكيف خشوعك ف صلاه ! . .
🍓

النهارده مصليتش غير الصبح وقرات اذكار الصباح ونص اذكار الممساء والمذاكرة دى مبذاكرش من اول السنه مع انى مجتهده وفى كليه طبيه

خيراا 💙💙
طيب ي قلبي نتوووب ونفتح صفحه جديده وننسي كل الفات وبس ناخد منه العبرة والندم ع ما فات 💙
وايقن تماما انه ربنا تواب رحيم غفور وربنا بحبك اوى عشان مش اي حد بيغلط وربنا بخلي قلبه صاحي فاحمدى الله الحمدلله 💚😍
واتذكري انه عمر الانسان الله عالم شو ومتى يخلص
ننام حالا عشان نقدر نصحى الفجر 💚
ونصلي الفجر ..
نقرا ورد قران مخصص نبدا من عند سورة البقره اقري لحد م تنعسي وبعد كده جيبي ازكار واقريهم بتريحى شويه ع متجى موعد كليه ..
.
وطول النهار نمسك زر التسبيح ونستغفر ع اد منقدر ..
.
تروحى من كليه تشوفي اخدتو ايه محاضرات تفهميهم مش ضروري تحفظى كان بتزاكري لللامتحان بس اخسن من انك تركنيها 💙💙
وانا قدها 💚💚😍
واول نا تسمغى الاذان اذن تقومى بسرعه نصليه وتسبي كل ال بيدك مفهوووم .
وخاولى تتلمى ع صحبه وبنات كويسسين اشطا .
اتفقنا ي دكتورة 💚💚
وتقوليلي عملتى ايه اخر نهار
.
.
ان شاء الله .
.
🍓
Liked by: روان

وموافقه فعلا انى اتعاقب بفلوس او حاجه ومبطله اغانى من اربع ايام او حاجه هى مده بسيطة بس بحاول اجاهد نفسي على قد ما اقدر

طمنينا عنك؟
شو أخبارك؟ وكيف كان رمضان
لعلكِ خرجتِ بقلبٍ غير الذي دخلتِ به؟
خلصتي جامعتك؟
علاقتك بربنا كيف صارت؟
.
💡

Language: English