@Gendyko

MohaMed El Gendy

انا لله وانا اليه راجعون 😔💔 انا بتضايق من الناس دى جدا 😠😤 ربنا يهديهم و يصبر أصحاب القلوب الضعيفه 😔🤲

Gendyko’s Profile PhotoMohaMed El Gendy

مقدرتش اكمل قراءه باقي الكلام للاخر لان في كلام كتير بيتقالي وبيجرح جدااا بس متعوده اني اسكت واضحك واخدها بهزار مقدرتش اكمل قراءه لاني بجد مش عاوزه اعيط علي حالي ولا عاوزه اكتئب بسبب الكلام اللي بيتقالي😅ربنا يهدي الجميع

حقيقي حالات صعبه جدا .. و فعلا انا لو حد عمل معايا حاجه مثلا .. مش بضحك .. بهزقه عادى وواكون مبتسم 😬 كمان
اهو هما دول الاشكال #&$@&#_# اللى بنقابلهم فى حياتنا .. 😔
رينا يهدينا و يهديهم و يصبر الناس عليهم ⁦❤️⁩

الكلام دا مش بسمعه من فتره دا من سنين😁💔 بعرف ارد علي اللي قدامي واخليه يسكت بس بردو مش بيبطلوا وتخيل بقا انها مش من صحابي بس دا من العيله كلها كمان💔 بس بحاول اضحك بقدر الامكان يعني وربنا يهدي الجميع 🖤

للاسف حاجه صعبه فعلا 😶😔
الحمد لله الذي عافانا مما ابتلاهم الله به 🤲 و فضلنا ع كثير من خلقه 😔
دا مرض رينا يعافينا 😔
ربنا يهدينا جميعا 🤲
بس انا اهلى اتقبل منهم علشان بهزار .. و حب
انما العيله كامله .. لا طبعا .. هديهم فوق دماغهم و مسمحش الهزار يزيد عن حده .. و دا مش قفش ولا خليك فرفوش .. ملهوش علاقه .. و كل واحد حر .. لو يقبلوا نقلبها عليهم مضحكه
هما حرين .. 😤
انا اتنرفزت 😠 .. استغفر الله العظيم

ما هو انا لو رديت لما نروح هيتزعقلي ويتقالي انتي قليله الادب مهما قالوا مترديش والكلام دا

خليكي ناصحه .. اتعلمى ازاى ترد 💪
مثلا زاحده اتريقت عليك .. ابتسم ابتسامه بارده و قولى متشكره جدا .. و قومى و امشي 😯
هيقولوا ايه دا فيه ايه .. انت زعلت .. !! دا احنا بنهزر .. قولى اه زعلت .. علشان دا انا و انا بحب شكلى دى و دي خلقت ربنا .. لو انت عندك اللى عندى .. كان ايه احساسك لما نهزر معاك 🙄 استغربت .. حسيت بالوجع مش كدا .. !! جوا نفسك بتقولى لأ ✋ .. بس كدا .. هو دا انا 😶
هيسكوتوا .. فا تغيرى الموضوع و هزرى .. و برهان ان حد من اللى قاعدين فتح كلمه معاك بعد كدا .. 😎
انما شغل اللسان الطويل و النرفزه بتاعه البنات دى 🙄😅😂😂😂
اكيد هيتزعقلك جااامد 😂💪

طب ما انا برد كدا والله وعلفكرا انا بارده جداااااا😂😂 بس هما بيضايقوا من ردي وبيروحوا يقولوا لماما ويزودوا كلمتين من عندهم ولما اجي اقول مقولتش كدا تقولي يعني الاكبر منك هيكدبوا

ايه يا ماما .. دا انا بنتك برضوا بلاش كدا 😂😂😂😂 ولا انت فى صفهم .. متشكرين يا ست الكل .. هروح اسمع مصطفى كامل و حماده هلال و هقطع شراينيي 😭😭😭
مقدرش ااقولك حاجه ع ماما .. 😅😅😂 مهما تعمل .. نقدسها .. مسكينه .. سمعت كلام افاعى 😂💗⁦❤️⁩
و نروح للكدابين ننتقم منهم و نخلص عليهم 💗
و خدى حقك بايدك ولا يهم .. 💪
هاتيلهم صرصار بس .. و الله ما هيقربولك تانى 😂😂😂
بس لو عرفتى تمسكيه انت 😂😂😂😂

Language: English