@Ibrahimhassan840

( EH13 مهبدس)

وليكن الحب تجارتكم ❤❤ فقليل ربحها كثير وكلما بعت منه ازداد وليكن الله حبيبكم فمن حب الخالق حب المخلوق فاض وانفق في سبيل الحب ما تملك واعلم ان الحب لا يشتريه مال فالحب بالحب وللحبيب كل ما تملك مال ❤❤❤

انا حاسس انت عايز تقول حاجه حلوه بس هو ليه الكلام مش مجمع نفسه ??
Liked by: manar ..

???? يمكن عشان بكتب جمله و اصبر شوية قبل ما اكتب التانية بعد عن بعضه ??? المهم انت فهمت حاجة

والله كان نفسي افهم بس مش قادر??

اقولك وليكن الحب تجارتكم يعني تعرضه ع كل الناس زي البياع بيلف ع كل الناس وعايز يبيع لكل الناس وانت تبيع حب لكل الناس مكسب الحب قليله كثير لان الحب بيولد سعادة كبيرة مهما كان قليل وكل ما تحرك الحب اللي ف قلبك بيزيد ولما بتدي حد حب بيردلك حب اكتر يعني كل ما تبيع الحب هيزيد في قلبك

طب مالكلام سهل وحلو اهو??

والاصل في الحب حب الله لانه اجدر ما يستحق الحب هو الاله فياض العطايا و جزيل النعم شفت في الافلام القديمه لما كان الواحد يقول للواحدة انا بحبك حب عبادة او انا بعبدك استغفرالله العظيم يعني وانت لما تحب الله هتحب مخلوقاته زي كدة ولله المثل الاعلى والدتك لما تطبخ طبخه معجبتكش تقولها ياه الاكل الحلو

لا دا انت تمسك الشيشه بقي انت شكلك شارب حجر ودماغك متكلفه?بس الله ينور?

إكراما وحبا ف امك مش في الاكل ولو عرفت الحب مش هتستخسر اي حاجة عشان تكسبه يعني انا ممكن تكسب قلب صاحبك بمكالمة منتظمة هدية متكلفكش عشرة جنية او تفك زنقة حد مديون لوجه الله مقابل ثواب الله وقلبه انما مش تشتري الحب بالفلوس اللي هو حبني ده انا هجبلك كذا وكذا كدة انت بتشتري طمع مش حب

دا انت تشتغل مكان اسامه منير بقي??

عايز اعملك لايك بس كدة هكشف عن نفسي ف ???????

ايه ياعم هو انت اللهو الخفي ولا ايه??

Language: English