Ask @Korneliia123:

100 faktów o mnie ??

Emilka Pawlikowska
Dam radę ! xD
1. Emilka
2. Pawlikowska
3. Turze Pole
4. 13 lat ^_^
5. Za rocznikiem już 14 *•* xD
6. 16.10.2002
7. Ładna
8. Wysoka
9. Dawno sie z tb nie widziałam
10. Musisz kiedyś przyjść do Górek
11. Albo ja do Turzego
12. Duużo spin :/
13. Lubie Cię
14. Ty mnie chyba też
15. Noc Nauki
16. Żelki
17. Czekolada
18. Już prawe rok sie znamy
19. Groszek xD
20. Dopiero 20 ?!?
21. Masz fajne buty
22. Oprowadzanie po Turzym
23. I po Górkach
24. Wiem gdzie mieszkasz xD
25. Może kiedyś wpadne xD
26. Jak mnie zaprosisz
27. Ty też wiesz gdzie mieszkam
28. Nie mam wg zdjęć z tobą
29. Trochę smutno
30. Bo nie mam co pod tymi faktami wstawić ;(
31. Grałyśmy w piłkę
32. W Górkach
33. Koło szkoły
34. Też masz zrobić 100 faktów o mnie !
35. Dasz radę
36. Jak ja dam to ty też
37. Miałaś chodzić tu do gimnazjum
38. Do Górek
39. Ale nie chodzisz
40. Jeszcze 60 ! xD
41. I 59
42. 58
43. Ale ten czas leci xD
44. Nie ma jeszcze połowy a ja mam pustkę w głowi
45. Dam radę !
46. Dużo nie zostało
47. Masz rodzeństwo
48. Jesteś moją koleżanką
49. A ja twoją
50. Jeszcze 50!
51. Kiedyś przyjaciółką
52. Może sie jeszcze zmieni
53. Zobaczymy
54. Jutro mam test i sie nie uczę bo pisze te fakty
55. Poświęcam sie
56. Masz snapa
57. I instagrama
58. Oraz Facebooka
59. I Aska
60. I może coś tam więcej
61. Plac zabaw
62. W Górkach
63. Kupisz mi czekoladę ?
64. Kupisz ?
65. Wiem że kupisz :D
66. Prawda ?
67. 20 min już to pisze
68. Masz fajny telefon
69. Etui też
70. Jesteś bardzo fajna
71. Michał na nocy nauki xDD
72. Masz dużo znajomych
73. Kolegów
74. I grono przyjaciół
75. Takich prawdziwych
76. Już ni dużo mi zostało !!
78. Nasze rozmowy na fb xD
79. Te kiedyśm
80. Jeszcze 20
81. Barwy szczęścia się zaczynaja xD
82. Oglądasz ? XD
83. Ja oglądam
84. Masz sie nie zmieniać
85. I być sobą
86. A tak wg co u cb ?
87. Nic sie nie odzywasz ;(
88. Zacznij :D
89. Może ja zacznę ?
90. Jeszcze 10!
91. Masz Śliczne zdj ?
92. I wg
93. kc ❤
94. Oreo !
95. Masz ładny dom
95. Odliczanie ?
96. Odliczanie!!!
97. ...3...
98. ...2...
99. ...1...
100. !! Koniec ! Sukces ! The End ! Udało mi sie ! Emilka teraz ty ?
101. Nawet jest więcej.
102. Nie mam zdj więc nie wstawie ;( ehhh

View more

Next