@LedoAdel

waleeeeeeed

ازاي نجيب تقدير حلو في تالته وايه الحاجات اللي نهتم بيها وشويه نصايح لو سمحت

لو تالته بايو
فاالترم الاول سهل عن الترم التاني كتير لو عايزه تقديره ابعدي عن المواد الرخمه ف الاختياري واسم الماده الحلو ال هو منظر وخلاص متاخدوش ب ،،، وعايز/ه تقدير معروفه لازم تحضر وتكتبت كل المحاضرات بنفسك وال يفوتك خده من مصدر ثقه بس وحاول ترفع وكل ماده ليها نظامها ف سكاشنها ومحاضراتها ومذاكرتها وطريقه دكتورها اعرف الحاجات هيكون سهل تجيب تقدير عالي

طب ممكن حضرتك تقولى اختار اى الترم الاول من الموااد اللى تكوون سهلة معايا ودكاترتها حلوين كدة

قسم اي الاول 😂😂😂لاكون بتكلم غلط
Liked by: دعاء بيه

تقنيه

تمام بص/ي الماده ال هتختارها لو عايز تقدير فاختار الدكتور امشي ع كل ماده اختياري روح ف القسم واسال مين هيدرس الماده السنه دي ، لان ممكن الدكتور يختلف عن سنتنا ،يعني انا كنت مختار ارشاد ودا بيديها د اميره والصراحه من اكتر الدكاتره ال تتحب ، وكنت مختار كيميا احماض ودا بيديها د داوود ومعروف ان روحه خفيفه وطيب وكويس جدااا والحمد لله المادتين امتياز😂😂✋💔 ، وف ناس تانيه زمايلي اختاروا احصا ولغه وحبوا المادتين جدااا لان ال بيدرسهم د علي ماهر ودا من احسن الدكاتره ف مصر وكل يشهدله بكدا ، فانا بقول تسالوا الاول مين هيدرس لو تقدير ، لو حابين المواد ادخلوا اي ماده تحبوها ومتفكروش ف تقدير لانه عمره م كان مقياس لحاجه
Liked by: دعاء بيه

Language: English