@fatmamomed79

Fatma MOhmed

Show more (10)

444

dpحلوة جدا و ملامحك تتحب باين عليكي غلبانة وسالكة و الصراحة م غير كدب افتكرتك 16 بالكتير 😂♥ +مش منزلة انسرز كتير بس ال منزلهم حلوين جدا ابقي كتري منهم 🥺♥و هحطك فيف واعملك اول باول لايكس♥ وبتحبي الانجلش جدا +ربنا يوفقك ويكرمك

9

عندي ف الفيف و م اول الناس ال تبعتها و وفاكرة ان قبل كده كنت بسأل ع حاجة ف الابلكيشن و فاتدني جدا والله جدع و محترم و بحسك حد رايق كده و دماغ جامدة😌 انسراتك تدخل القلب وبضحكني 😂🖤 و dp قمر ربنا يحفظك 🌚🖤

1

متابعك تقريبا م ساعة م نزلت اسك و فيڤيورت، الصراحة انسراتك كلها حلوة ومختلفة،دمك خفيف جدع روحك حلوة، مودل اوي ف نفسك😂♥ وباين بتحب اللون الاحمر و الكوتش الاحمر شبه بتاعي جامد😂 و dp قمرر ربنا يوفقك

A

اول مرة اشوف اكونتك بس باين عليكي مريتي بحاجات كتير وحشة ف حياتك خليتك شخصية استرونج 😂💪🏻 لطيفة مش بتحبي المحن 😂و الكلام ال ف البيو عاجبي جدا اي بنت مش بتحب الميكب ملكة♥ ربنا يوفقك

22

حاولت ادور ف الانسرز عشان اتكلم عنك كلها قصيرة و مفيهاش حاجة معينة تبين شخصيتك وكل ماحد يكتبلك كلام حلو بسم الله ارقيك😂😂 فصلت ف بحاول ع قد مقدر مقولش حاجة عشان مترقنيش 😂😂🌚، انسان بائس حزين 🙂 بس دمك خفيف 😂😂+ربنا يوفقك 🖤🖤

✨✨

اخويا ابو دم خفيف ال dp قمر والساعة جامدة 😂💙فيڤيورت عندي وانسراتك كلها عظمة م الاكونتات المظلومة ال مفروض تأخد التوثيق والله 💙 م احسن الناس ع اسك خلصان فيك الكلام يبرو +ربنا يوفقك 🤲🏻

Language: English