@moslehoon1

فريق مصلحون

ممكن اشترك معاكم في التيم؟؟؟

ممكن بس دا بيتوقف ع حسب شخص وتخصصه وهل هو جاد وقد المسؤليه ولا لا
ابعتلي حضرتك رساله بيوزر، انت معاك تخصص ايه او بتدرس في ايه لسه وسنك وان كنت تستحق هنضيفك ع طول

وكلام دا لأي حد يشوف لانسرز دا 🌼
مؤسس فريق مصلحون 🌼🌿

يعني ايه اونلاين بس؟؟؟

يعني ملناش لسه مسيرات تعليمه في المحافظات وهذا نخطط له في المستقبل ان شاءالله
إنما اونلاين دلوقتي يعني بنجواب ع نت وبس وبنسعي في تقدم المحتوى المفيد في الأسهام في الخير 🌼 عبر الإنترنت فقط 🌼
#بن_حبيب
مؤسس فريق مصلحون 🌼

طيب انا لو نفسي اقدم حاجه مفيدة افيد نفسي وغيري واخد ثواب ومش عارفه اعمل ايه تنصحوني بايه .. الرسول قال بلغوا عن ولو ايه نفسي ابلغ عن الرسول بس مش عارفه طريقه معينه او اعمل ايه ممكن ترشدوني

حولي قدر الإمكان تساعدي لو عندك مصلى حرامي وناس بتجتمع فيه وتقدري تقولي حديث بعد صلاه فهيبقي أمر جميل جدًا وان مأمكمنش وتقدري تسعدي عبر صفحتك شخصيه فهذا أمر جميل جدا برده
، وعشان كده احنا فريق عملنا صفحه دي نقدر نبلغ بيها ونساعد، ولو حضرتك ليكي تخصص في دراستك وتقدري تسعدي بيه اكتبي بياناتك في يوزر بتخصصك ولو ما محتجين تخصص دا هنضيفك ع طول لأن محتاجين تخصصات كتير لسه
مؤسس فريق مصلحون 🌼 🌿

غ. س انا مش فاهمه برده ازاي اقدر افيد مثلا ممكن توضيح اكتر

حضرتك في أي مرحله تعليم ولا مخلص +تخصص ايه؟
#بن_حبيب
مؤسس فريق مصلحون 🌼 🌿

لسه ف الكليه.. اخر سنه ف طب

تمام ابعت رساله باليوزر هنضيف حضرتك هنا في تيم صفحه وتساعد الناس في الاسئله الطبيه 🌿
مؤسس فريق مصلحون 🌼

https://ask.fm/moslehoon1/answers/154486750295 انا مش بعرف اتكلم معاهم ازاي واقلهم ايه انا الحمدلله عندي معلومات كتير في شتئ المجالات بس معرفش ابغلهم.الرساله فيه ماس اقل مني وممكن عندها اخطاء كتير بس عندها نقطة المبادرة اللي انا مش عارفه اخدها عايزة حد يوجهني للطريق الي ابدا منه

دا حضرتك فن اسلوب الخطابه. اهم حاجه يكون عندك ثقه بالنفس وبعدي عن التوتر والخوف واستعيني بالله واحمدي الله واسني عليه هتلاقي الموضع تلقائي معاكي بالنسبه لأي جواب ع سؤال حوبي ع سؤال اللي عندك معرفه كمله به وإتقان ليه وجوبي بقوة 🌸

ممكن حضرتك توضحلي النقطة الاخيرة دي مش فاهمها

يعني انتي عندك خوف واحراج مع بعض ، وقت محد يسألك سؤل، تبقى عرفه سؤال جدا بس بسبب خوفك واحراج مش عارفه تقولي سؤال ولا تجمعيه وممكن تفضلي ع كده سكوت. الحل انك تمرسي فن الردود كتير يعني جوبي بحرأه طلما عندك علم بسؤال وشجاعة ومره في مره هتلاقي الوضع معاكي بقى شيء جميل وطبيعي وهتسعي ديما ورأ اي سؤال تجوبي عليه تنفعي بيه التاس،🌿

Language: English