@nhyuu

ĵëķä

محتاج ايه دلوقتى...

اكلم اللي بحبها .. و اشرب قهوة ... و اخرج مع حد بحبه مرجعش الا الصبح
Liked by: Ràdwãń

طب ايه اللى منعك عن دا كلو كلمها واشرب قهوة وأخرج مع اصحابك لحد الصبح

تقربيا مبقاش ينفع اكلمها علشان مش هغصب عليها سيبها برحتها بس بردو بطمن عليها .. و هشرب قهوة حاضر اخرج بقي دي صحبه شويا علشان الجو برد و انا عندي برد اصلا
Show more (2)

صاحبك ? اه والله فعلا انا بقيت احس بكدا انا مليش حد اتكلم معاه بقيت اتكلم مع الناس ع الاسك احسن ما اتكلم مع الناس اللى معايا ع الواقع...

مش عارف احنا ليه بقينا كدا رغم ان الواقع مهما كان واقع بردو بس اصحاب النت و حب النت و معرفته بقت مريحه اوي و بنحس اننا بنفهم بعض دا حتي و احنا قاعدين من الناس في الواقع بنفضل فاتحين نت و نكلم الناس اللي عرفنها ع النت

مش عارفه ايه اللى بيحصل دا بجد بس الناس مبقتش كويس ممكن تكون هى دى كل الحكايه

ممكن اهاا.. انتي بنت .... معلش اسف معرفش و الله .. بس فعلا الناس مبقتش كويسه في الواقع

اسف ليه عادى انا اللى كلمتك مش عارفه هل احنا نستحق دا كلو هو احنا وحشين كدا

لا مش احنا .. بس الزمن و الدنيا هما اللي عملوا فينا كدا الدنيا خلت الناس تاكل في بعضها الدنيا عملت فتنه بين اخ و اخوه صاحب و صاحبه جوز و جوزته اب و ابنه احنا اللي في دنيا واحشه حضرتك
Liked by: Ràdwãń أسماا

جوز و جوزته ازاى يعنى... انت ضحكتنى وانا مش عاوزة اضحك اقسمبالله ???

?? لا اضحكي محدش واخد منها حاجه ممكن اليوز طيب

هو ليه يجماعه كل اما اكلم حد هات اليوزر ف ايه هتستفاد ايه يعني من اليوزر لا لا محدش هياخد اها بس انا بردوا مش هضحك انا واحده قليله الأدب وبرد ا مش هضحك ????✋

اي دا ...و فيها لما نعرف مين اللي بيكلمنا .. عادي انتي مزعله نفسك ليه كدا مش فاهم بقي اي انا واحده قليلة الادب دي ??

لا لا متفهمنيش غلط مش قصدى انى قليله الأدب والله لا انا قصدى يعنى انى مش هضحك بس ????✋?

لا لا اضحكي معلش اضحكي ?

يعم تانى قولت انا بنت يا حبيبي ف ايه استوعب انا بنت أغنهالك انا بنت وربنا بنت والنعمه بنت واقسمبالله بنت ????

بنت يعني متحرم عليكم اليوز ولا اي مش فاهمه .. عايزين نعرف مين معانا ع الخط طيب لو مش عايزا حد يعرف انتتي ممكن تبعتي برافيت لوحده عادي

Language: English