Szymek. @SzymonMatkowski
Szymek. @SzymonMatkowski
* Szymcioo * Rocznikowo 18 ^^ * Sady Górne Dolnyśląsk * Wolny Wolny * Dobre rapsy Kali, Popek, Arab.. * Piłkarzyk * Śląsk-Wisełka- Lechia Gdańsk! Mila <3 * Real Madryt! * Siłownia! '' Dbam o swoje ciało bo to jedyne miejsce w którym tak naprawdę żyje!
"Ja to jeden na milion ty jeden z miliona"
RSS Answers
Miłego dnia Szymku ❤  Błąd życia
Wzajemnie :3!
18 people like this
dasz 10 like dla pierwszych 3 osób? :*
wszystkim ok?
23 people like this
Czego ci teraz brakuje?
dokładnie (y)
Czego ci teraz brakuje?
38 people like this
Życzę Ci miłego dnia 💕  #MCGM karolina fronk
Miłego wieczorku! :))
24 people like this
Co kochasz najbardziej?
jeść, chodzić na siłkę i spać (y)
28 people like this
Kiedy go nauczysz grać ?
Wszystko w swoim czasie :) jest jeszcze mały ale wariat :D
27 people like this
Ooo to słodki ten kuzyn i co nauczysz go grać
No oczywiście :)
20 people like this
Miłego wieczorku!  Weronika :*
Milutko :) dziękuję i oczywiście wzajemnie :*
19 people like this
Co dziś porabiasz?
A zabrałem 6-letniego kuzyna na boisko :) stwierdził że też ma korki i chcę bym go nauczył grać :3
20 people like this
Jak mija dzień?
Powiem szczerze, że ten dzień, zaliczam do najgorszych dni w te wakacje :/
Progres jest!!
Jak mija dzień?
25 people like this
Jak dzisiejszy humorek?
Bywało lepiej :') pogoda nie dopisuje moim zachcianką XD
17 people like this
Daj zdj bez koszulki?
Jeśli Ty dasz pierwsza :3
31 people like this
❁ Jak Ci mijają wakacje? Jakieś plany na drugą połowę wakacji? ^^  кℓαυ∂ια❂
Imprezuje całe wakację!
Dobranocki wszystkim! :)
38 people like this
Co dziś robiłas/es?
pracowałem ^^
31 people like this
50/50 zaczniesz dorzucam 15 :')  #£ I'm Madridista♕
znam to!
50/50 zaczniesz dorzucam 15 :')
48 people like this
Obserwuje od dawna !!!Pomozesz dobic 170 tys napisz ile daŁaś MiŁego wieczoru <3 <3  #N Buszu Buszu
Wypierdalaj z tymi pytaniami! Miłego haha
28 people like this
Czy masz jakieś dzieła sztuki lub plakaty na ścianie? Fotka!
Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz!
Czy masz jakieś dzieła sztuki lub plakaty na ścianie? Fotka!
38 people like this
Masz jakieś marzenie?:)  ◘ salut
Cześć i chwała bohaterom! Aby w Polce żyło się lepiej.
Masz jakieś marzenie?:)
34 people like this
Jest mi teraz strasznie przykro, ze zapomniales o poduszcze :( teraz chodzic nie moge :( nie wiem co to jest , skoro niby nie nogi , ale jest to seksowne :D :*  Klaudia .
wybacz :c pomasować? haha zaraz się zarumienię no ;c
22 people like this
Spadlam i zbilam se pupę :o jakie nogii :D mniam :D  Klaudia .
haha wybacz..zapomniałem o poduszeczce :/ to nie nogi ale skały lol xd mniam :*
22 people like this
W sumie przyzwyczailam sie do takich uwag :) ale te zdjecia co są na aksu i tak są nie aktualne :) a aktualnych nie moge dawac z telefonu bo nie idzie :\ okej , ale teraz ty stawiasz :D  Klaudia .
No już dobra :) no to paczaj i nie spadaj z krzesła jakie ciacho haaaa
W sumie przyzwyczailam sie do takich uwag :) ale te zdjecia co są na aksu i tak są nie aktualne :) a aktualnych nie moge dawac z telefonu bo nie idzie :\ okej , ale teraz ty stawiasz :D
30 people like this
Jestem starsza od Ciebie :) w sierpniu mam juz 19 , wiec nie tymczasowy :)  Klaudia .
Sorki ale po zdjęciach wyglądasz na 15 latkę :o ale jak prawda to zwracam honor i idziemy na dwa piwka ^_^
23 people like this
15 like dla pierwszych 3 osób?
Dla każdego 5 :)
28 people like this
Oczywiscie ze mam dowodzik :D inaczej bym zaprosila cie na Tymbarka :p
Chyba tymczasowy haha
26 people like this
Lecimy na piwko ? :D ja stawiam :D  Klaudia .
A dowodzik masz? xd
24 people like this