❀ Agata @amzivlog
NIE WYSYŁAJ MI SPAMU
RSS answers
jaki masz swój sposób na nudę? :>
Farbuje wlosy na rudo
Pod pachami
3 people like this
za co można Cię polubić?
Adusia kckckckc <3
1 person likes this
co potrafisz najlepiej?
Okoń
1 person likes this
Wolisz narty czy snowboard?
W dupe
3 people like this
Gdzie zrobilaś ten napis allines który jest w nowym poście?
to jest czcionka pobrana z dafont, niestety nie znam pełnej nazwy :/
4 people like this
http://lubelskie.naszemiasto.pl/plebiscyt/karta/felus,20435,1343329,t,id,kid.html#_=_ Proszę zagłosuj na mojego pieska (można oddać 5 głosów) z góry dziękuję bardzo i mogę się jakoś odwdzięczyć ‎@kochamczekoladki
Nie podoba mi się to zdjęcie, więc nie dam lajka ;)
3 people like this
prowadząc bloga korzystasz z Adsense ?
nie, nie zarabiam na blogu!
1 person likes this
masz ip 5c? polecasz? zastanawiam sie nad kupnem, ale nie jestem do konca przekonana :))))))
Tak mam. Ogolnie aparat, aplikacje wszystko okej, jedyne co mnie martwi (nie wiem czy tylko ja tak mam), ale np. Pokazuje mi sie ze mam 50% baterii i wylacza mi sie telefon .., a jak chce go wlaczyc to wyswietla mi sie komunikat ze do ladowarki musze podlaczyc :// i dopiero po okolo 5 min nic nie robienia moge go wlaczyc ponownie :// poza tym mam bardzo mocno porysowana z tylu obudowe, a tak naprawde bardzo szanuje ten telefon i dbam o niego mocno, wiec mimo to nie wiem kiedy tak sobie ja zniszczylam. Hm to by bylo chyba na tyle :D
1 person likes this
Agata, czy robisz design na blogi? Bo chciałabym założyć ale nie ma kto mi zrobić designu :/
Robie tylko popularnym osobom
1 person likes this
Hej! Robię już długo zdjęcie, ale nikt się do mnie nie zgłasza na sesję.Ogłoszenia na maxmodels daję cały czas, ale i tak dupa :/ Co mam zrobić? Jak mam się promować?
Pisz osobno do modelek, a nóż widelec któraś się zgodzi :D Ewentualnie jeśli jesteś z Poznania to możesz dodać ogłoszenie na grupie ''tfp- Poznań''.
2 people like this
nazwe strony mozna zmienic tylko jak ma sie ponizej 200 like :) jak ma sie wiecej to nie da rady :(  *Stay Strong*
nie prawda :P zmieniałam wczoraj czy przed wczoraj i miałam z 360 lajków :D
4 people like this
a JAK MAM TO ZMIENIĆ?
teraz nie mogę tego znaleźć :P może to jednorazowa zmiana? nie wiem :(
2 people like this
Hej! :) Bo ty na fanpage miałaś napisane "publiczna strona czy coś takiego" i teraz masz Fotograf.Jak to zmieniłaś, możesz mi napisać?
Co za spostrzegawczość! haha :D zmieniłam w ustawieniach strony
1 person likes this
co się stało ?  ❄ Ariana. ~ec
Chemia i matma masakra mi poszlo :( i nie zapowiedziane 2 kart :((
1 person likes this
Co tam ;DDD
Zle, zle i jeszcze raz zle... Po co ja poszlam do tej szkoly ... Liczylam na cud a wyszlo jak wyszlo ... Super noo, nie cierpie dwoch najblizszych mi tygodni, to bedzie masakra :(((
2 people like this
polecasz jakies seriale?
Geordie shore nic innego nie ogladam
4 people like this
cudne ^^  ❄ Ariana. ~ec
Dziękuję <333
2 people like this
Jak często ćwiczysz?
Co sądzicie? :) Byłam dzisiaj na sesji :DD
Jak często ćwiczysz?
6 people like this
Gdzie kupiłaś obiektyw 50mm?
na Allegro używany :)
6 people like this
hej, dzis kupiłam te lustrzankę i zdjecia sa na prawde swietne ! dziekuje. (:)
<333 Moim zdaniem też jest super! <3
3 people like this
hejka, i jak sprawdza się lustrzanka? ;)
Ogolnie jak ogladalam zdjecia brata to sa bardzo ladne, niestety mojego zdania nie ejstem w stanie powiedziec bo nawet jej nie uzywalam bo wrocilam do domu jak bylo ciemno :// jutro tez wracam b. pozno wiec w weekend pomajstruje z tym aparatem :D
1 person likes this
i co dostałaś? (:(:(:):)
Tak, tak jutro napisze wieczorem jak sie slawuje :ddd
6 people like this
hejka, i jak twój brat przywiozl lustrzankę? ((;
Dam Ci odpowiedź za 2/3 godziny bo wtedy będzie w domu :333
2 people like this
możemy tak zrobić (:
okej to jeszcze napisz bo boje się, że zapomnę haha :))
2 people like this
a robiłaś kiedyś zdjęcia 700D ? Bo ja mam go dostać,na początku miał być 600D, ale nigdzie go nie ma, więc pytam się :)) ( wiem składnia tych zdań, beznadziejna xd )
Jutro podobno mój brat wraca i bd miała ten aparat, (jeśli nic nie pomylił) i dam Ci znać pojutrze jak chcesz :)))
1 person likes this