@LoloBatoot

Rola

فيه بنت كنت بحبها في اعدادى من بلدى، دخلت وكتبتلها عالفيس انا بحبك بعديها بيوم واحد لقيتها عملت بلوك، وبعديها دارت الايام وبعد 5 سنين رقمها وقع في ايدى. انا نفسي اكلمها بس مش عارف ابدآ كلامى ازاى ولا اقولها ايه ياريت حد يساعدني والنبي اى بنت هتبقي فاهمة في المواضيع دى وحياة حبيبك النبي تساعدني !?

هو غالبا هى اعتبرتك حد بيعاكسها او بيتسلى مثلا بسبب الموقف الى حصل زمان، او هى حد جد مش بتحب الارتباط والكلام المش رسمى ده.
من رأيى انا بلاش تكلمها تانى بنفس الطريقة. لو شايف انك لسه بعد 5 سنين عايز تتكلم معاها وكده اتقدم لها او كلم حد من قرايبها. وقتها حتى هى هتتكلم براحتها معاك وانت مش هتبقى غلطان وهتبقى عملت الى عليك.
Liked by: Salma Oraby Khaled Sara

انت فاهمة غلط خالص ? 5 سنين كانت 12 سنة ودلوقتى 17 احنا قد بعض،

انا محسبتش سن الحقيقة، بس فهمتك XD.
بس الموضوع فى المبدأ نفسه، ايه اتغير فيك من خمس سنين لدلوقتى يخليك تكلمها تانى؟ اصل لو كلامك معاها عموما بغرض خطوة لقدام انا هفهم ده، بس لو لحاجة تانية زى انك بس عايز تكلمها وخلاص يبقى انت محسبتش الموضوع بعقلك يا صديقى.
راعى كمان -مع احترامى طبعا لك- ان 17 سنة يعنى انت لسه صغير، ومشاعرك مش مستقرة، مش ممكن الموضوع كله مجرد مراهقة او حتى اعجاب او حنين؟
لو كنت صديقها مثلا كان هيبقى الموضوع الطف، انما انت بتتعرف عليها.
مش عارفة الصراحة مفروض تتصرف ازاى، بس بلاش تكلمها تانى، حتى عشان متأخدش عنك فكرة مش حلوة وكده كده حرام.
بس لو مازلت مصر بجد فكر عموما فى موضوع انك تكلم حد من اهلها او اهلك لانه مش بالسوء ده فى سنك :".
Liked by: Salma Oraby Khaled Sara

Language: English