@emanhanii

Bella Dona

ينهار ازرق ?? دا كله و فين امال لو مش بطل كدا كنتى قولتى ايه??

?? دا يدوب ع أدنا اهو
Liked by: Mohamed
Show more (64)

يالله ربنا معاكى فى اخر مادة? بس انتى كان باين عليكى ظبطى امتحان امبارح?

يارب ?
ظبط ايه بس . انا كنت طالعه تايهه ومتنكده والله ?

مكنتيش مزاكرة ولا ايه

مزاكره والله والماده دى كانت م المواد اللى مزاكراها قبل الامتحان كمان بفتره
بس انا كواحده ف علوم انا مالى بالرياضه والتكامل والتفاضل والارف دا .. يعنى يبقا عندى كل اثبات يجى صفحتين وتلاته ولانر م اخدتش رياضه فمش مفهوم دا جت ازاى ودا ازاى
فلغبط بقا ف كل سؤال ??

بس الصراحه كنتى مطقمه و اخر شياكه ?انا كنت فاكرك انتى العروسه اللى فى الشارع اللى جنبنا ?

???????? ضحكتنى والله ..
انا عندى مبدأ سواء امتحان او اى حاجه تانيه مابعرفش اكون مبهدله .. العيال تفضل تقولى دا انتى رايقه اوى .. بس عشان لما اسقط اسقط بشياكه ????

العيب مش عليكى العيب فى الرياضه المفروض يجيبولك مسأله محلوله ??هما مش عارفين انتى مين ولا ايه??

مثلا ????
م بالك بقا جايبين سبعه .. اه ي ولاد الجزمه ????

هى دى المبادئ ولا بلاش ? انا عكسك خالص لو حاليل اغيب اهزر انا و زمايلى و نلطش فى بعض لخد منبقى زاى اللى شعالين فى الغيط? مش حاليا تلاقينى قاعد محترم و باشا كدا عشان أأنب فى نفسى برواقه??

لا م انا بردو بتنكد مايغركش وساعات بعيط ?? انا بحس بردو

عشان تعرفى احنا بنتعب قديه?? مش زايكو?

م احنا عندنا الكيميا والفيزيا والبايو والغم دا .. بس ع الاقل حاجه تبع تخصصنا مع انهم بيبقو نفخ والله

نفسى اشوفك وانتى بتعيطى ??

الله يخربيتك ?? بتفول ف وشى
ي عم بكره هاتبقا محزنه والله عشان اخر يوم ابقا اتفرج بقا ??

ايه البايو دا هو انتى كنتى بتحضرى طول السنة ولا زاينا كدا تفاريحى

بايو احياء يعنى
احضر طول السنه ! ي ابنى انا سنه تالته كلها روحت فيها 22 يوم بالظبط كل اسبوع يومين اتنين ??
ورابعه كنت بروح يوم الخميس بس مع غياب اول شهر طبعا ومره روحت السبت ..
الكليه دى كانت اخر حاجه بفكر انزلها ???

يولعوا يبنتى اصحاب ايه دا واحد بيقولى متنسانيش امبارح قولتله هو انا كنت فاكرك اصلا متنزاح فى دهيه يعم??

لا طبعا ..
دا التخرج دا كااابوس والله .. الواحد مش متخيل اصلا ان كل حاجه خلاص كدا ?

و ربنا يبنتى انا اتهيالى طول رابعه مروحتش الا الميدترم بس انا بهزر? التزام ايه احنا اكبر من كدا?

طب والله م كنت بنزله هو كمان عشان كانو بيمتحنونا بدرى ع تسعه وعشره وانا مابنزلش غير ع اتناشر لمؤاخذه ???

Language: English