@mezo2061998

مُعتزّ

السلام عليكم كنت عوزة استفسر عن مكان موجودة ف اسكندرية او حتي ورشة تقدر تخليني اتعلم اتكلم قدام مجموعة من الناس وابقي life coaching ؟

〰️
مش عارف ايه هو Life coaching ..بس لو قصدك انط تعملي Presentation فلو انت في كلية هتلاقي موفرينلك كل ده ... او احجزي كورس لحاجة اسمها Project managment ...ده حاجة advanced مش للكلام بس بس هتتعلمي منه كتير ومفيد ... دوري اي سنتر عند الكليات واسالي عن ال Project management 😁 واي اسئلة كمان انا تحت امرك بردو
〰️

لا انا مش ف كلية مفيش مكان تاني طب غير الكلية اقدر اتعلم ازاي اتكلم قدام ناس كتير وكده اسفة لو بسأل كتير

〰️
انت لسه طالبة في ثانوي يعني ؟ ولا خلصتي ؟ هو اهم حاجة عشان تتكلمي ناس كتير حاجة اسمها presentation .. يعني تقديم ... مبدأيا انا فاشل فيه 😂✌ والكلية مستفدتش منها ... ف سمعت ان كورسات ال Project management هي اللي بتضبط بس هي بتبقي غالية حبة ... اما حوار ال لايف كوتشينج ف ده للاسف عمري ما سمعت عنه والله ... بس فيه بيتعمل ورش او Workshops يعني في مكتبة الاسكندرية ... بيبقي فيه ايفنتات تنمية بشرية وحاجات كده .. هي ديه اللي هتفيدك .. بتبقي سمينارات مجانية ✌ دوري في اسكندرية وهتلاقي حاجات فري كتير ... يدوبك تملي فورم وتدفعي ١٠ جنيه ولا حاجة تمن السنتر وبس كده وهتستفادي اكيد
〰️

اه انا ف 3 ث كويس ان في ف المكتبة مكنتش اعرف شكرا بجد 🌸

〰️
كنت قلقان تكوني في تالتة ثانوي .. امسحي كل اللي قلته ده من دماغك ناو .. في الكلية الدنيا هتختلف ... مهما كانت الكلية اللي هتروحيها بيبقي فيه حاجة اسمها Civil work ✌🤓 ده هتستفادي منه ولا كورساات ولا حاجة .. ومع الوقت هتلاقي نفسك بتروحي مكتبة اسكندرية وكده وبردو بتقدمي وبتشاركي ... بس صبراً يا فتاة 😂✌ مش وقته .. ناو Exams اعتقد !🤓
〰️

ايوة فاضلي مادتين واخلص ادعيلي 🙌 حاضر لما اخلص امتحانات حروح المكتبة برضه اكيد حستفاد قبل الكلية شكرا تاني واسفة لو عطلتك عن حاجة وادعيلي اخلص علي خير 🌸

〰️
ان شاء الله خير دونت وري ركزي بس ناو في الامتحانات ✌😃 وبعدها فكري في احلامك التانية ... بصي لاول خطوة في السلم .. وربنا هيحققلك اللي مناسب ليكي فعلاً واللي هتحققي بيه اكتر نجاح ان شاء الله 🖤😇
〰️

ان شاء الله حخلص 3 ث و ححقق حلمي والمرة الجاية اللي حكلمك فيها حبقي life coach وانت حتيجي تحضر محاضرة عندي 💪😂

〰️
لا مبشاركش في الحاجات ديه 😂 بس ممكن اغير رأيي عادي 😉😎😂 بالتوفيق يا رب 😇
〰️

Language: English