Trudno jest wybrać jeden ,więc m.in : "Gwiazd naszych wina" "Charlie i fabryka czekolady" "Biały oleander" "Now is good" "Trzy metry nad niebem" "Bez mojej zgody" "Zostań , jeśli kochasz" "Najdłuższa podróż " "Bezpieczna przystań" "Bardzo grzeczne dziewczyny" "Naznaczony " "Grave Encounters" "Diabelska plansza Ouija" "Where the Devil Hides" "Egzorcyzmy Emily Rose" i wiele innych filmów których nie mogę sobie teraz przypomnieć 😉