@xnhgx_1

Naira

_

xnhgx_1’s Profile PhotoNaira
بيان النائب العام عن موضوع حنين حسام يعني مش ممكن
تحس انهم بيتكلموا عن عصابة مافيا
Liked by: 3ashrie

هي قبلت يتسف عليها مقابل الشهره + انها فرضت نفسها على المجتمع زيها زي غيرها من الناس البضان هتتطلع تريند وبلا بلا وتستعطف الناس وشويه وتتنسي بس

URWORSTDADDY’s Profile PhotoAley
لا الموضوع اكبر من الشهرة بس انت معاك حق
في ناس كتير ني---احم.. جدا بيعملوا كل ده و مبيتجابوش .. هي اتجابت عشان فضلت تستفز الناس و ركبت الترند كذا مرة ف هما استنوها على اول غلطة و فشخوها..الحوار كبير فشخ و محدش عارف ايه الغرض الخفي ورا كل ده

ولا اكبر من الشهره ولا حاجه الجو فاضي ولأعلام المصري بيحب يعرضها ويورو الناس انهم عندهم امانه وبلا بلا + تستاهل كل البيحصلها ، الناس دى بتعمل من نفسها اضحوكه .. واكيد مثلا واحده زى سما المصري البيتكلمو عليها .. عندها معارف ووراها ضهر محدش يقدر يخبط فيها بس دا كل الحوار اعتقد

لالا خليني اوضحلك حاجة
سما المصري مبتنزلش فيديو تقول فيه او تحرض حد انه يعمل حاجة و بتستغل ضعف الناس انها قاعدة في البيت و ممعاش فلوس.. هي اتجابت عشان التحريض على حاجة ممنوعة في البلد.. فكك من كلام انها كانت بتقول يكونوا محترمين و الكلام ده .. عشان ده جر رجلين بس.
و انا مش مقتنعة ان في حد المفروض يتعاقب على حساب اخلاقه ف معنديش اي مشكلة مع سما المصري ولا فيفي عبده ولا الناس اللي زي دول.
Liked by: 3ashrie

لول يبنتى انتى بتكلمي فحاجه وانا بتكلم فحاجه تانيه خالص انا بنسبالي فداهيه كلهم😂

فاكس

Language: English