@Raheq_289

❥︎ سـآگب‏‏هہ آلعود

اي دا ، انا مكنتش بعلق الالف انا كتبته عفويا اصلا ، انا بتكلم عن النون انقرضوا مش اتقرضوا ، اتقرضوا دي الفار عضهم 🌚🌚

AboAyaan’s Profile PhotoEslam 3bdo
😂 مخدتش بالي .. الكيبورد بيعدل عليا بس مش اكتر

بحس ان في مفارقه بين الصفحه دي والعشروميت صفحه التانين 🌚🌚😶

😂😂💔 قول ما شاء الله .. منا طالع عيني في التوثيق اللي مش راضيين يقبلوه اهوه ..
هوا كل اكونت ليه بصمة كدة .. وغالبا انا مش بفتح الاكونت ده الا لما اكون حابة اتكلم مع الناس

ما شاء الله 😑😑 ، غامضه أفضل بالنسبالي بصراحه لكذا اعتبار 🙄🙄 + ده معناه ان في خمسين بصمه 🙄 ، تتكلمي مع الناس يعيني ع التواضع يعيني ، معلش لازم تستحملي الفانز 😂😂

😂💔 لا إله إلا الله .. أفضل ليه طيب؟ + لا هوا فيه 4 بس الحمدلله 😎 واخد عني صورة ما شاء الله تشرح الصدر 😂😂

انا شوفت حوالي ٥٠ صفحه بالعدد مكتوبين بنفس طريقة اليوزر هنا + نفس الاسلوب غالبا

😂😂 اه مهو عندي 4 أساسي وتقريبا 60 غير أساسي بس محبتش أفجعك

مش عارف بحس صاحبته معلمه وكبيره في السن + حجات تانيه لا تسأليني عنها ، لا خالص حضرتك من الناس اللي بتابعها بشكل خاص ، وبحب اشوف ردودك وكلماتك ونصائحك ع الرغم من فارق السن اللي اني بحسك اكبر دا في غامضه طبعا ، اما هنا قد عيالي 😂😂

😂 الله يكرمك يا مستر .. شهادة أعتز بيها .. اه ممكن عشان اول أكونت ليا وبتكلم فيه بعقلي أكتر ما بتكلم عن نفسي .. فطالعة بدور آنسة منشن وبخوف الناس

مهو انا مدخلتش هندسه عشان ببيع لب في سيدي جابر يعني 😂😂

😂 مش عارفة ليه دايما فيه تاتش قمر بيني وبين بتوع هندسة .. يلا الله المستعان كله رايح .. بعدين حضرتك اللي تقمصت دور المحقق كونان أنا مالي بقى

اول اكونت اتابعه + في نصيحه معينه كده معلقه معايا مخلياني احب * اسلوب هناك ، الله يعزك ويفرحك ، خوف 😑😑😂😂

😂 طبعا قلت ايه الشخصية الإتمة دي .. نصيحة ايه؟ .. اه حذر توجس 😂

تاتش قمر فين 😑😑 ، بتوع هندسه غلابه والله بس هو السمعه بس 😰😰

😂😂 العقل عندهم فيه مليون ميكرسكوب حضرتك .. ولا حول ولاقوة الابالله .. بس هنعمل ايه غير نلتمس العذر لان دي من طبيعة تخصصهم

لا خالص بالعكس ، في فرق بين الاتامه ووضع الحدود الاسك مرتع لبلاوي كتيير اللي مش هياخد باله من نفسه هيقع ع جدور رقبته ، لا دي كانت نصيحه قولتيها لحد واعجبتني ، مش انا اللي عايز اقولك نصيحه

😂😂 طب الحمدلله .. ايوة اي هيا بقى؟

النهارده كنت عامل حوار في الشغل ، عشان اتنين ملي 😑😑 ، بس عشان انا في الموقع فلازم اكون دقيق وبفكر في المشكله قبل ما تحصل وقبل ما العميل يفكر او ياخد باله منها دي مهمتي واللي قولتلهم علييه طلع صح ، مهنتنا كده ، مهنه مرهقه نفسيا وبدنيا وفلوسيا 😑😂😂

😂😂 ربنا يعينكم ويقويكم ان شاء الله

خوفتي اني انصحك 😂😂 ، نصيحه كانت عن الجواز ، وشوفتها صدفه وتراجعت عن حاجه غلط كنت هعملها وحمدت ربنا ان مش انا اللي سألت الشاب اللي سأل صعب عليا بصراحه 😂😂

😂😂 لا خالص بالعكس روحي رياضية في الموضوع ده .. تقريبا افتكرت الموضوع اللي كان بخصوص انه يتكلم مع البنت اللي عايز يتقدملها .. صعب عليك 😂💔 وانا صعبت عليا البنت بصراحة

طالما الامر فيه سعه فالأفضل بلاش ، مش ده بس برضه ده كان عندي كومنت بس محبتش ادخل هو لو عايز نصيحتي انا كان هيسألني بس هو سألك انت بغض النظر انه صعب عليا برضه الحفله اللي اتعملت عليه + هو وضح ان لسه ها يكلمها ومش قدامه غير كده فمتصعبش عليكي غالي + ولمرات بسيطه جدا كان عندي فضول اسئله عمل ايه 😑😂😂

طالما حاجة حصلت مش عايز تنوه عليها ليه 😂😂 حلوة اللفة دي يعني + صدقني تصرف محرج جدا انا اتحطيت فيه سابقا وربنا يسامح اللي كان السبب .. + لا بسيطة كلمها ورفضته وبعدين شهرت بيه وسط الناس ودايقته وهوا كان زعلان
.

منا قولت في سعه ، عادي نختلف ، عرفتي كل دا ازاي 🙄🙄 ، ياريتني ما سألت 😂😂

مهو السعة دي محتاجة بعد نظر ولا ايه .. حكالي في كيو في نفس الثريد وصدقا انا نصحته عشان اجنبه الحرج لكنه اصر .. 😂 منا مش هديه رقم بابايا الا لو موافقة بخلاف بقى لو كان فيه بنت وسيط ساعتها الحرج هيتشال عن الطرفين

Language: English