@HossamMarzouk492

Hossam Marzouk

Ask @HossamMarzouk492

Sort by:

LatestTop

‏﴿وَاذكُرُوا اللَّهَ كَثيرًا لَعَلَّكُم تُفلِحونَ﴾

لا حول ولا قوه الا بالله العلي العظيم
استغفرك ربي وأتوب إليك لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

Related users

حجز جيجات ريد فودافون عروض فودافون 20 جيجا و 3000 دقيقه ب170 كاش 35 جيجا و 5000 دقيقه ب 230 كاش 40 جيجا و 4000 دقيقه ب250 كاش 50 جيجا و6000 دقيقه ب280 كاش 70 جيجا و 10 تلاف دقيقه ب 320 كاش ملحوظه :صلاحية الباقة شهر.

بجد ولا بتهجرص
حجز جيجات ريد فودافون 
عروض فودافون
20 جيجا و 3000 دقيقه ب170 كاش
35 جيجا و 5000

+ 5 💬 messages

read all

عندى 25 سنه متخطبتش وامي كل شويه لما حد من صحباتي او بنت من قرايبي تتجوز او تتخطب تفضل تأنب وكلام كتير علي عشان مفيش حد بيتقدم أنا ذنبي ايه لسه مجاش نصيبي ازاى أتعامل معاها عشان تعبت ونفسيتي تعبت وعلى طول منهارة بسببها

الجواز نصيب تفكير والدتك غلط طبعا وبسبب كده ممكن تقبلي بأي حد غير مناسب وتعاني طول عمرك

بس إيه الطريقه اللي سيبنا بعض بيها دي ولا كأنك كاسبني ف كيس شيبسي ياراجل :

حتي الشيبسي مبقاش يكسب دلوقت 😓
Liked by: Hossam Marzouk Menna

انت عارف لما تختار الشخص الغلط وتحبه وراضي بعيوبه وهو فالاخر جرحك😂😂😂😂 ع رأي المثل رضينا بالهم والهم مرضيش بينا

وايه الجديد
Liked by: Hossam Marzouk Menna

خلينا نلعب قول اسم بتحب تشوفه على التايم من غير منشن وانا هخمن واقولك برايفيت تقصد مين

ناس كتير الصراحه

Next

Language: English