xaty
Latest answers

What is the most important thing in a relationship?

dont promise

View more

kenapa suka elmo?

hmmmmm.

View more

study okay? amek apa ek?

alhamdulillah so far so gooooood... amik akaun saje

View more

amacam jadi pelajar matrik?

suka sangat!

View more

elmo ke domo?

of couse le ELMO

View more

rindu nak kacau zaty

rindu jugak lah camni. tak kisah siapa pon awak

View more

budak kecik

budak besooooo sangat ke engko ni

View more

kenapa awk rasa awk pondan

sebab saya rasa pondan tu comel

View more

selamat hari raya

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin ~

View more

selamat berpuasa

Happy fasting love,

View more

birthday bila?

birthday bulan 13. HAHAHAHAHAHA

View more

awak comel macam kucing

takyah nak sama kan dengan binatang ar. cer samakan " comel macam mak awak " sejuk sikit hati mak saya lahirkan anak comel macam dia.

View more

How many pairs of shoes do you have?

10 ....

View more

pondan

saya memang pondan pon. hehehe

View more

hai zaty

hai orang jauh...

View more

kenapa awak pendek??

Sebab Allah dah kurnia kan aku macam ni. Bersyukur jelah

View more

zatty ni ke yang anak munir ni suka kekekeke

Anak munir suka sape? Suka aku? Are you kidding me. Cmon lah.

View more

awak lupa sumua pasal kita? emmmm

saya tak lupa tentang kita. tapi saya lupa mana nak letak awak dalam diri sayaa. sekian

View more

ayam gunting

,.,., , , , ,

View more

What is your busiest day of the week?

sunday, monday, tuesday, wednesday, thursday, friday, and saturday.

View more

What do you like to do on the weekends?

sleeping.... for a whole day. maybe

View more

What was the last movie you watched? Did you like it?

robotcop. hm

View more

What is your dream travel destination?

italy. hongkong.

View more

What is the best thing that has ever happened to you?

baling coolblog kat orang

View more

What is your favorite pet’s name?

kuping sebab dia lah satu satu kucing yang aku tak takot dah sayang tapi dia dah xdop

View more

Loading…

Ask @ZatyFyonna:

About xaty:

where are you hv been when i need u mostly.

Inside your heart