@fatmaadel44444444444

Fatma⚯͛

انتو كبنات مبتحبوش تبينو انك مهتمين عشان انتو مش مهتمين فعلا ولا مهتمين بس عشان البرستيج وكده?

Mrmemody’s Profile Photoسُڪِّرِ
باس ياض ي حدوتة! انا اكتشفت اني I'm only human after all... don' put the blame on me😂🚶🏽‍♀️
~ولا اقولك حطه عادي انا كدا كدا مبزعلش... ورمضان كريم بقي🚶🏽‍♀️
انتو كبنات مبتحبوش تبينو انك مهتمين عشان انتو مش مهتمين فعلا ولا مهتمين بس عشان
Show more (2)

ابقي اكتبيلي شويه افلام زي ال سمعتهولي د ويكون فيها تحفيز احسن سمعت فيلم تايجر الهندي امبارح مقولكيش وهقوم اسمع واحد كمان عشان محمل اربعه ولازم اسمعهم 😂😂

~The shawshank Redemption
~The curious case of benjamin button
~The green mile
~parasite
~leon, the professional
~the dark knight
~joker
~rush hour
~interstellar
~the pianist تاني😂🚶🏽‍♀️

اديني سمعت كلامك ع الفيلم 😂

خلاص... يالا ي فنان جو جو فنان جو... عشان تتخرج جو جو😂🚶🏽‍♀️
~وانا شكلي هقغل الاسك كام يوم عشان موضوع الابحاث اصبح ف غايه الخطورة💔😂🚶🏽‍♀️

مكارينا يفنانه متقطعيش الجوابات 😂😂

انا جييييت😂🤦🏽‍♀️... ش عارفة الكام ساعة اللي مسحت فيهم الاسك عدوا عليا كانهم كام ساعة فعلا🚶🏽‍♀️

يخربيتك يفنانه كنا استريحنا منك 😂

حسيت ان جوكم هيبقي نايم من غير الفنانه ف قولت استهدي بالله وارجع😂🚶🏽‍♀️
Liked by: Mohamed.Amer

هل انا مش اد المقام ؟ امال عاوزه تخطبيلي اسما ليه وهيا دمها مش خفيف زيك ؟ الاختلاف عليا ف اي ؟ اي ناقصني ؟

😂😂اولا سمسم دمها اخف بكتييير
~ثانيا ايه ال angry اللي ع البوستز بتاعتي د ي فنان😒😂🚶🏽‍♀️

انا وراكي و الزمن بينا يينتي انا مشهور انا البوست بتاعي فجروب المدرسه جايب ١٨٠ هاها مش بتحصل دي انا حد مش هتشوفي زيه لان انا مش هاجي تاني

نسيت تكتب شكالالا ف الاخر..... تعليمي ضاع من كام ساعة قفلتهم💔😂🤦🏽‍♀️🚶🏽‍♀️

اهدي ي ابله كراشاتي كتير اصلا مش محتاج حاجه منك 😂😂 انتي بس كويره كدا ولذيذه 😂 انا لسه ناشر فجروب المدرسه وعامل منشن لاستاذ بحبه وبقوله وحشتيني ي فنان 😂😂

~طب حلو عرفني عليهم وهساعدك😂🚶🏽‍♀️
~ياااالهوووي... عارف كريم عبد العزيز وهو بيقول ل حسن حسني الله يرحمه... مش د مش د😂😂🤦🏽‍♀️🚶🏽‍♀️

لا استاذ تحسيه زميلنا اوي رغم ان عياله اكبر مننا بس كان دمه خفيف اوي واهلاوي و كان لاعبب كوره ف الفسحه بيجيب بالخمس اجوان ❤❤ ، ملكيش دعوه بكراشاتي سيبيهم متشوقين للفنان 😂😂

طالما اهلاوي... يبقي نقيب الفنانين مش فنان بس😂🚶🏽‍♀️
~وفرت كنت هساعدك😂🚶🏽‍♀️

Language: English