@melisa_97

Melisa Canbey

Ask @melisa_97

Sort by:

LatestTop

Yakin zamanda keske hafizamdan silebilsem diyebilecegin bi olay yasadin mi ? Nedense storylere bakarken uzgun oldugunu hissediyorum. Yasadigin bi olay varsa seni dinleriz biliyorsun.🥲

Ne alaka saçma sapan konuşma

Related users

Sana ihtiyacım vardı, sen orada değildin Şimdi gelsen ne fayda, dönsen ne olur? Giden gelince hoşgeldin denir mi?

Tanımadığım birinin bana ihtiyacı olması saçma

Rüyamda orada boynuma sıkı sıkı sarılmış saçlarımı okuşuyordun tabi rüyada iken bunun imkansız olduğunu bildiğim için rüya olduğunu anlamıştım sadece tadını çıkarmak kalmıştı bana Yani rüyada iken rüyada olduğumu biliyordum çünkü bunlar imkansızdı

Hayaller hayatlar saçma sapan konuşma

Gözüm üzerinde ona göre hareket edelim

Ya senin gözün benim üstümde olsa nolur olmasa nolur

Öz eski uzun saçlarına dönmeyi düşünüyor musun? Bayılıyordum o haline.

Sen nerden biliyon benim uzun saçlı halimi uzundu yine ama kestirdim illa yine uzar

zerre umrumda değilsin

Umrunda değilim bendende nefret ediyorsun tamam neden burdasın neden yüzün yok anonimsin sen sadece acizin tekisin

Aramayan pişman değildir sormayan özlememiştir bu sevgi nasıl böyle bahanelerin ardına bırakıp bitiyor ilginç

Öyle

Arasan da beni son kez

Kimsin kim mal mısın kim olduğunu bilmediğim biri gelmiş beni ara diyo ya nasıl bi kafa var kendini belli etmekten korkan aciz bi insanla işim olmaz bi git valla ya benle muhatap olma

Hayat o kadar acımasız ki hiç tanımadığın bir insana aşık olur sun salak gibi seversin ilgisini bakışlarını kıskanırsın onu bilmiyorsun ama kokusunu ararsın özlersin işte ne bileyim bir resmi vardır elinde sabaha kadar kaybolursun gözlerinde ve dalarsın hayallere onunla özledim ben gerçekten özledim

Kimsin

Soyleyeceksen söyle soylemiceksen de bosver bee yeter gari gerçek bu kadarmış deriz geçer

Anladım

eskiden şirret bir kızdın şimdi çok daha tatlış olmuşsun

Eski halimi nerden biliyon yinede teşekkürler

Next

Language: English