@Amedsam

Ahmed Shenawii.

لو حد كان بيحبني بس حصلت بينا خلافات ومشاكل ومواقف وبعدها بفترة كنت عايزة اهدي الموضوع وارجعه كويس ومن الاول و بعتله مسج علشان اساله عن اخباره وقالي أنه ميعرفينش فده اسمه ايه

مهول دا هيتوقف علي شكل علاقتكم ببعض ! يعني لو كنتوا ف بينكم حب ومشاعر واتقابلنا ف طبعا صعب انه يتهرب منك ! غير لو كان بيستعبط او بيقول دا علشان مدايق من تصرفاتك عمتا ف بيقولك دا نوع من الاستفزاز ! انا لو كنتوا علاقتكم مجرد سوشيال ! ف للاسف في احتمال حتي لو بسيط انك ممكن يكون اتعمل معاكي حوار fake وانه ممكن يكون شخص تاني الي بيكلمك مش هو

المواقف دي اني كنت في فترة بتهرب منه ومش عايزة اتكلم ولا اتعامل معه ومجرد ما المحه في مكان بسبيه علطول

غلطتك من الاساس اصلا انك رضيتي تكلمي واحد زي دي ! لانه واضح من الاول انه مش سالك ، الي يرضي انه يغلط ف بنت او يطلع عليها كلام يبقا شخصيه وسخه وتتوقعي منه اي حاجه ! ف الغلط من البدايه انك قربتي منه ! يبقا الاحسن تفكسي منه خالص طلما مكنش في بينكم اي حاجه او حاجه تربطك بيه

انا كنت نسيت الكلام ده و لا كاني سمعته لاني بطبيعتي بنسي كل حاجة اصلا بس من فترة قريبة افتكرت كده

صدقيني الفكره كلها ان وجودك جوا حياه الشخص دا فيها اذيه لنفسك قبل اي حد تاني !

غ.س كلامك صح جدا دا محاوراتي وبتاع بنات ولما لقاكي صعبة المنال عمل الحوارات دي

مش فكره بتاع بنات ، اي شخص ف الكوكب لازم يكون له صحاب وبتاع بنات ! بس الفكره انه من الوساخه مش بشوفه راجل انه بتكلم علي بنت او علي سمعتها ولما بتزنق يجيب ورا وبعمل نفسه مش عارف حاجه !

أذية لنفسي ازاي يعني

لانه بتاع حورات معندهوش مبدا !طول مانتي قريبه منه هيكون كويس معاكي ،لكن لو زعلتي معاه هيفضل يطلع عليكي كلام ويهرب بالكلام زي النسوان ! ف شخص زي دا متقربيش منه ولا تحكيله عن حياتك وتفاصيلك لانه عمره ما هيصونها

بصراحه انا كنت بحبه الاول بس بعد الكلام اللي طلعه عليا وقتها مبقتيش احبه

ومينفعش اصلا تحبي واحد زي دا بعد كل الي قاله ! دا شخصيه مريضه وبتطلع الوساخه والمرض بتاعه علي الي قدامه والافضل انك كنتي تاخدي حقك وتعلميه عليه قبل ما تفكري تبعدي عنه ! لانه حقيقي يستاهل بتعمل معاه اكتر من كدا

هو اه بتاع بنات فعلا وحاول معايا كذا مرة قبل كده وانا مكنتش برضي

علشان كدا افضل حاجه انك تبعدي عنه لانه للاسف من الي فهمته بيحاول يقرب من البنت الي قدامه بكل الطرق ويفرض نفسه عليها ، وف حاله انها ترفض بيحاول يداري انها احرجته او انها كدا اهانت رجولته ف وجهه نظره ! بانه يسوء سمعتها ، مع انه تصرفه دا هو الي بيثبت انه فعلا مستحقش راجل ولا ف البطاقه ولا ف المعامله :""

غ.س تاخد حقها ازاي

زي ما هو طلع عليها كلام !هي الي تفضحه وتطلع عليه اوسخ كلام انه كان بيجري وراها وبيتحايل عليها وهي رفضته وعاملته اسوء معامله ولما لقي نفسه زي العيل ف نظرها راح يتكلم عليها ! البنت لو حابت تنتقم انتقامها بيكون اسوء من الراجل

بس كمان أن بابا بيحبه وموافق عليه وواثق فيه جداا

بابا هياخد بالظاهر ! لكن انتي الي اتعاملتي معاه وتكلمتي معاه وفهمتيه جدا ! وف النهايه انتي الي هترتبطي بالشخص دا مش اي حد من اهلك ! يبقا لازم انتي الي تكون متفاهمه معاه ومرتحاله

طيب هو ممكن يقول دلوقتي أنه انا بعتله وعايزة الموضوع يرجع ولا ايه

طبعا توقعي منه انه يعمل اي حاجه !بس الفكره انه انتي الي تكوني واثقه ف نفسك وعارفه ان هو الي كان بيفرض نفسه عليكي او بيحاول يقرب منك وانتي الي بتصديه لو كنتي واثقه من نفسك صدقيني كل الي هيشوفك هيحس دا فيكي ومش هتبقي محتاجه تثبتي اساسا لاي حد لانك عارفه كويس انتي ايه

Language: English