@amrrasslan2

Amr Rasslan

هو الحب وصمة عار بتتبرأ منها اكتر شخص بينفى حاجه هى اكتر حاجه بيهرب منها مفيش بنت فى الدنيا بتتشد لحد هو اصلا مش قادر يتفق مع نفسه انه عايزها ..لو مش قد الحب منطلبهوش ولا نتمناه ..كونا محتاجين woman ده ايه اى واحده يعنى ولا احنا بنحب فنتمسك . ولا هو تتعب نفسك ليه خليك فى السهله الى يجى منها

الكلام ده موجه ليا 🤔
لو ليا أبعت تاني ونشوف حل في الموضوع ده 😏

نعم انت يا رجل الفراوله

هو انا مش فاهم قصدك بصراحه
وبعدين موضوع I need woman دا كان تويته هزار ومالكيش حق تتكلمي فيها وبلاش الظن السوء دا *
وانتي مش فاهمه حاجه والله انتي مش عارفه انا بمر بأيه وبعدين انا مابعرفش اعمل زي الولاد اللي بيعملوا البحر طحينه للبنات وبعدين يخلعوا وتقعدوا تعيدوا بعد كده انا راجل ضوغري **😀 ومش هسيب نفسي اعمل حاجه زي كده بجاهد نفسي أني مااعملش كده
انا لو دخلت في حاجه مش هسيبها غير لما أكملها متربي علي كده وبجد انتي فاهمه الموضوع غلط بعض النظر أني مااعرفش انك مين بس الموضوع بقا اوفر منكم كلهم كبنات عشان انا في حالي 😅😅 وبعدين الموضوع من الناحيه الدينيه أكيد انتي عارفه انه غلط
وانا مش هعصي ربنا عشان حد 🙃

انا اسف مكنتش اقصد اضايقك بكلامى وهو مش كل الكلام الى بنحس بيه وبيدور فى عقلنا بنقدر نقوله بس كمان اى بنت من وجهة نظرى مش مفروض تطلع مشاعر ولا تفكر فى حد علشان وصلتها بربنا متتقطعش بتخون ابوها وامها غير انه مش كل نظرة معناها حب ومش كل كلمه تبقى عهد احنا احيانا بنبقى ضيعين فمش لازم نشغل حد معانا

انا اضايقت شويه عشان لقيتك بتقولي كلام وانتي مش واخده بالك من حاجات كتير ف مش عايزك تقعي في الظن السوء
والله 😅
لا ممكن تكون نظره حب وممكن يكون في حاجه فعلا بس مش ممكن انا أكون عامل حساب لحاجات كتيره ومش عايز اظلم حد
ممكن مابعرفش ادخل الموضوع ازاي مثلا حاجات كتيره كده
ممكن اعرف مين اديني اي حاجه أعرفك بيها مثلا وانا أوضحلك حاجات كتير
Show more (1504)

لا مش بدعيلك انا 👊 استفزنى كمان 😂😂😂 انت حد مصلطك عليا يا بنى انت

😂😂 لا يافندم انت اللي جيت هنا برغبتك

لا رغبتى ولا نيله ده هو كانت لحظة فضول ووصلتنى هنا

😂 اهو الفضول ده اللي بيودي الناس في داهيه

اه مبيعجبنيش العجب تقصد كده يعنى اااه😂😂

😂😂😂 بتفهميها وهي طايره

ايه زعلان للدرجادى انى فضولى جبنى هنا مهو ٣ سنين كتير برده صح

كتير علي ايه 😂😂😂

يعنى ايه مش بتقول مش حابب تتكلم تانى

i don't wanna be rude
بوفر عليكي عشان اللخبطه
شوفي الحل المناسب ليكي واعمليه

لخبطة ايه وبتاع ايه انا مش فهماك اتكلم قول الى عندك علشان لو دى حتى المره الاخيره قول

انااا اللي مافهمتش حاجه من كلامك انهارده اصلا

يعنى الى مفهمتوش كان معناه انى مش عايزه اتكلم تانى

مااعرفش

طيب انت عايز ايه دلوقت علشان انا بجد مش عايزه ازعل منك يا رسلان حتى ولو مش هنتكلم

ماتزعليش ولا حاجه
اصل مابحبش ابقا مش فاهم حاجه
فبوقولك نحل الحوار ده كله

انت الى مش فاهم وازاى مش عايزنى ازعل منك انا بجد زعلانه جدااا وحوار ايه يا رسلان

ايوه مش فاهم بقولك مش فاهم مابتفهمنيش حاجه
مافيش حوار ولا حاجه

وانت عايز تفهم ايه يا عمرو

اي حاجه من الحاجات اللي مش عارفه تقوليها
شوفي انتي عايزه تفهميني ايه وقولي

عمرو انا طول الوقت بتكلم وانت لا انا تقريبا بطلع الكلام منك ودلوقت بتقولى مش عايز تبقى وقح معايا ليه يا عمرو هو انا استحق انك تتكلم معايا بواقحه

انتي بتقولي انت مش عايز تتكلم معايا فبقولك مش عايز ابقي وقح واقول اني مش عايز اتكلم
انتي فهمتي غلط مش اكتر

انا قولتلك قولى انت حاجه مقولتش مهو اكيد النرفزه والعصبيه ديه مش من فراغ انا مش فاهمه ايه الى مفروض يحصل على ارض الواقع عمرو انت كذا مره تقول انتى الى جيتى او حاجه بالمعنى ده هو انا سالتك قبل كده انا شخص مش مرحب بيه طيب لو مش حابب بترد ليه افرق معاك فى ايه اكيد مفرقش غير انى انا بجد نفسيا مش مظبطه

ولا اتنرفزت ولا حاجه اصل لاحظت من كلامك تردد ولخبطه واناا محبش ابقي سبب اني الخبط حد او اتعبه
ف بقولك شوفي انتي عايزه ايه واعمليه
وانا كنت بهزر عما قولت انك جيتي هنا مااقصدش حاجه

عارف هى زى ايه لما تروح تقول لحد انى مش عايز اقولك انك حمار بس انت فى الحقيقه قولتله انه حمار

لا اكيد مش قصدي كده

Language: English