@karema_teyser

Karima Teyser

انا عايز اعيش حزين🙇‍♂️ اعيش فى الضلمة🌑 و اعيش لوحدى🚶‍♂️ احسن من انى اشوف دنيتكم الى كلها غل وكذب💔 كلها تمثيل😔 كلكم كدابين💔✋

khaledmagdy_’s Profile Photokhaledmagdy_
مينفعش نقول كلهم ابدا عشان صوابع ايدك مش زي بعضها

انا فاهم قصدك بس كنت اقصد كل الى دخلوا حياتى🙂 اسف انى محددتش وجهة نظرى😔

هو ممكن سوء حظ او سوء اختيار... مش لازم كل حاجه تقول اسف

Sure,But I do not want to tire you with me because I do not want u harry my concern🙂 I want u happy only🙂

ولا يهمك ياباشا دا انا معالجه نفسيه اصلا ان شاء الله "ف المستقبل يعني" 😅

سبحان الله بعد ٣ سنين هبقى دكتور وانا الى محتاج حد يساعدنى اصلا🙂

اي حد محتاج مساعده "او علاج يعني" دا حتى المعالج النفسي او الدكتور النفسي المفروض يتعالج عشان يقدر يعالج الناس

صح كلامك بس عارفة انا شخص بطل يتكلم ويحكى علشان عرف انوا لو اتكلم وطلع الى جواه الكل هيقولوا "معلش"ويقولوا احنا حاسين بيك وهما اصلا ما هيوصلوا للفل الى انا حاسوا بس االى يسألنى انت اية اخبارك بردة دايما واقول انا تمام وكويس🙂 وانا عمرى ما كنت كويس ولا تمام اصلا من ساعت ماشفت الدنيا🙂💔

هو عموما فعلا محدش ممكن يحس بيك لو ممرش ب الي انت مريت بيه يعني بس لو انت مدايق بجد او ف مشكله معاك روح ل معالج نفسي ومش هيقولك معلش و يحل معاك الموضوع و اتعود متحكيش ل اي حد كل حاجه بردو

لا🙂 بحس بالراحة لما ابقى لوحدى بعيد عن الدنيا كلها🙂 اشيل جوايا اهون عليا من انى احكى لحد وجعى🙂 معلش بقى تعبتك معايا🙂

اتفق جدا انك لما تبقى لوحدك تبقى احسن عشان انا كدا اصلا وانا بقولك فعلا متحكيش ل اي حد انا بحس ان مش اي حاجه تتحكي ولا تحكي ل اي حد كل حاجه... اكيد ف حاجات لازم تكون ليك انت بس حتى لو دا وجع يعني بلس بقى اني لو مدايقه او زهقت مش هرد انا محدش ضربني ع ايدي عشان ارد يعني انا الي حبه ارد

بشكرك على محاولة التخفيف عنى شوية🙂 بس انا نفسى انفذ كلام الناس انى اشوفلى اصحاب جدد يهونوا عليا بس انا مش عايز علشان عارف ان كل شخص بتعرف علية بيخش يضربنى بالسكين فى ضهرى ويجرحنى ويكسرنى وبعد كدة يسبنى علشان كدة بحب الوحدة🚶‍♂️حتى مبقتش احب ابقى وسك اهلى بحس بالخنقة🙂

بص هو مفيش حد هيصاحبك عشان يأذيك والسلام يعني دا مش منطقي خالص... بس افصل بين الصحاب يعني هم انواع صحاب جامعه وهلس مثلا صحاب ينفع تتكلم معاهم او صاحب مسجد كدا يعني انت بس فرق بين الي ممكن تحكيله وبين الي بتروح تفك عن نفسك معاه وخلاص وانا عن نفسي مش بحب حد يدخل ف حياتي خالص يعني مفيش حد يعرف كل حاجه ولا اي حاجه مهما كان هو عندي اي وكدا ودايما ف مساحه شخصيه محدش هيتعداها بس ف انا بفصل معاهم بالهزار و بروح اكون لوحدي ومرتاحه من وجع الدماغ

اعتقد اه😔 حسيتك زعلتى فقولت اعتذر🙂

طيب تاني مره بقولك متعتذرش وخلاص الحاله الوحيده الي تعتذر فيها دي لما تكون غلطان غير كدا يولع 🤷🏻‍♀️

مبدأك حلو ودة الى مفروض الكل يعملوا بس كلامك على ان مفيش حد بيأذى حد وخلاص دة مش متفق معاكى فية علشان باين انك لسة مشفتيش الناس كويس اوى او ممكن ما توجعتيش او حد كسرك قبل كدة بس عايز اعرفك انك هتلاقى فى حياتك قدام فى حد بيدخل حياتك يدمرها وبس لية بقى علشان هو بيحب يأذى ويكسر قلوب الناس وبس

انت فين بقى من الاول عشان تسيب حد يدخل ف حياتك وهو مش كويس او مش حابب ليك الخير

مش بقولك مشفتيش الناس لسة🙂 الى عايز يكسر حد ويأذية عمروا ما بيبينلوا اى حاجة بيخش حياتة ويقف جنبوا مرة واتنين لحد ما يخليك تثق فية وبعد كدة بكل سهولة ياخد مصلحتوا ويسيبك لوحدك ويجى الى بعدوا بردة ويكسرك مع انوا عارف انك لوحدك ومكسور من زمان او ميت من زمان بس بردة يخش يدمرك

من وجهه نظري ان كل الكلام دا مش منطقي بالنسبالي بردو بما اني قولت ان محدش بيدخل حياتي وياخد اكبر من حجمه ف بالتالي مش بدي الحد دا الثقه الكامله او العمياء يعني وبكون عارفه ان ف وقت هيبعد او لو هو وحش هيبان ع أصله ولسا مقتنعه ان مفيش حد بيحب يدخل حياتك عشان يأذيك بس ممكن الصدفه بقى وانك معملتش حدود ف دا اداله الحق يكسرك زي مانت بتقول ... وانت المسئول عن اختياراتك للناس وانك لما بتحس بأذى بتكمل عادي وكمان انت الي بتسمحلهم ب دا من الاول
من وجهه نظري اي مشكله ف حياتك سببها وحلها انت

ممكن انا ال بوهم نفسى🙂

انا بردو مقتنعه اننا كلنا بالذات الدكاتره محتاجين معالجين نفسيين
Liked by: Es la M

Language: English