Ask @MOCHERINHO:

Też chcę fakty 😇😂

No to tak
Weronika
"Kucha"..."Szczęki" i te sprawy 😂😂
W wakacje duuużo czasu na dwójce
Lubiłem cię macać
A ty nie lubiłaś się przytulać 😂
Masz siostrę tyle wiem
Mieszkasz na Poznańskiej, wiem gdzie dokładnie więc uważaj jak ci na chatę kiedyś wbiję 😏
Drzesz ryj jak pojebana
Masz fajną przyjaciółkę 😏
Czarnulka 😂
Nie lubisz Grygla i nwm czm 😝
Palisz fajki jak głupia
Często od Daniela ogień brałaś
Jesteś niegrzeczna
Park to twój drugi dom 😂
Ale dobrą masz dupę ci powiem hahah
Dobra mosz te fakty LEBZO!!!

View more

Miłosz , Miłosz faktyy ^^

No dopsz Aniu ☺
1. Ania
2. Danielska
3. Rokutów
4. 2gim
5. Mała hihi 😝
6. Chodzisz do jedynki
7. Kochasz nieodpowiedniego chłopaka
8. Ale zawsze możesz na mnie liczyć 😘
9. Pierwszy raz się widzieliśmy u ciebie w szkole
10. Mało mówiłaś
11. Masz taką fajną bluzę
12. Trzy paski jak prawilny Seba 💪
13. Mówisz że z tobą są najlepsze imprezy
14. Zboczona
15. Taki śmieszek jesteś 😂
16. Fajna jesteś dziewczyna
17. Styknie tych faktów bo nie mam weny 😝

View more

Chcem 100 faktów 😂❤💖 dasz rade misiu prawda ? 💕💖

Kotegro’s Profile PhotoNie_ta_liga_suko_
1. Mój skarb ❤
2. Jesteśmy razem
3. 18.11.2016
4. 9 dzień dzisiaj ❤
5. Masz brata
6. I siostrę malutką
7. Mam cię na tapecie
8. W telefonie oczywiście 😘
9. Ty mi każesz zmienić
10. Ale ja jestem uparty ❤
11. Ostatnio byłaś w podartych spodniach
12. Biedne dziecko 😘😘😘
13. Masz takie śliczne oczy 😍
14. Kocham Twoje spojrzenie ❤
15. Nie karzesz mi patrzeć sobie w oczy
16. Bo mówisz że kuszę
17. Jak szatan 😈
18. A ja lubię kusić bo wiem co mi grozi za to 😘
19. Ty robisz to samo 😏
20. Nie będzie 100 faktów
21. Widujemy się nawet często
22. Ale ja bym chciał częściej
23. Codziennie hihi
24. A najlepiej by było jakbym cię miał przy sobie 24/7 ❤
25. Jak jest zimno to się bardzo trzęsiesz
26. Ja też i nie idzie tego opanować
27. Nwm co zrobimy jak będzie jeszcze zimniej
28. Rowerem do Ciebie przyjeżdżam 😘
29. Przez łąki i pola
30. W słońce czy deszcz ❤
31. Lubisz mnie przytulać
32. Ja Ciebie też ❤
33. Często spadasz 😏
34. Czasem przypadkiem cię złapię za tyłek 😂❤
35. Ostatnio podnosiła ci się bluzka 😏
36. Fajna sprawa 😘
37. Czasem wydajesz się smutna
38. A mówisz że nie jesteś
39. A ja wiem że jest inaczej
40. Pomagasz mojej przyjaciółce ❤
41. Głupio gadasz 😘
42. Strzelę cię kiedyś w ucho za to
43. Lubię Twoje włosy
44. Smaczne są 😏
45. Lubisz moje bluzy
46. I moje perfumy
47. Masz najlepszego chłopaka na świecie ❤
48. Remiza to nasz drugi dom 😂👌
49. Czekam ciagle aż poznam teściową
50. Kocham Cię ❤
51. Jesteś moim tlenem
52. Bez Ciebie nie mogę żyć 😘
53. Jesteś dla mnie najważniejsza ❤
54. Starczy tych faktów 😂❤
55. Kocham Cię skarbie!!! ❤❤❤

View more

Zależy Ci na Klaudii? Jak tak to napisz jak bardzo😏👌🏻

Spoko, ja się tego nie wstydzę 😉 kocham ją więc musi mi na niej zależeć ❤ jest najważniejszą osobą w moim życiu i zrobiłbym dla niej wszystko ☺ kiedy nie widzimy się 5 minut ja już zaczynam tęsknić i mi odpierdala 💘 jest moim całym światem 🌍 nie wyobrażam sobie życia bez niej...kocham ją jak nikogo do tych czas i nie chcę jej stracić 💗 chcę z nią spędzić resztę życia bo od kiedy jesteśmy razem jestem w końcu szczęśliwy, nikt nie zniszczy tego co jest między nami...jeśli ktoś ją skrzywdzi lub sprawi że będzie smutna ja znajdę tą osobę i zrobię to samo 🙏💕 myślę że napisałem wystarczająco żeby dotarło że mi na niej w chuj zależy ☺❤

View more

Chcem faktu 35 najmniej😋😘😘

jowitka2003’s Profile Photojøwita
Nie bedzie 35 bo nie dam rady tyle haha
Siostra
Moja siostra
I siostra mojej siostry
Corka mojej mamy
Corka meza mojej mamy xddd
Ladna jestes
Jestes lachona nie z tej ziemi
13 lat
25 marca 2003 sie urodzilas
Mialas chlopaka ale sie nie sprawdzil
Jak golisz nogi w wannie to pozniej ja musze myc bo ty nie umyjech hrabino
Jestes wredna
Za duzo sobie pozwalasz czasami
Kiedys cie ustawie
I bedzie miazga
Jestes nieuk
Bedziesz pracowala w McDonaldzie jak sie tak bedziesz uczyla
Bierz przyklad z brata w zawodowce xd
Dobra nie pisze bo juz mi sie nie chce
Elo z fartem 😂😂😂

View more

Next