@MernaAyman206

MeRnA ✨

_/ ❤

هو فيها اية لما ميكونش ف زعل بين بعض ليه نزعل وناخد جمب بسنين و ف اخر يطلع سوء فهم او حتي موضوع كبير بس سهل حلو ليه ناخد الاسهل لينا و نبعد بدل ما نواجه و لما نواجة نستخبي ورا انون و نكتب اللي احنا عايزينوا و نجري خايفين من رد فعل طب اللي جابك لاكونت بتاعو يجيبك تتكلم معاه ليه مدخلين سوشيال ميديا ف نص دا اي حاجة بتتحل بالمواجهة و كلام ليه كدا وبعدين ضميركى بيرتاح لما تكتب اللي عايزوا وتجري دا مسموش ضمير دا اسموا انك عايز تريح نفسك كمجرد تأدية واجب ضميرك يرتاح لما تعرف اللي قدامك دا عمل اية وزعل من اية و زعلك ف اية و تتصافو نفسي نعيش من غير زعل و كلام دا نفسي نشيل حوار كرامتي متسمحليش اروح اتكلم ما كرامتك دي هتنساها لما تشوفوا متشال ف صندوق وهتقول يارتني ليه تحط نفسك ف موقف ذي دا م عمر قدامك تعمل فيه اللي انت عايزوا من غير ما نقول يارتني اعقلوا شوية وبطلوا لعب عيال ونبي علشان موضوع بقي بايخ اووووي وشكرااا ?‍♀️?‍♀️

كلامك عاجبني وطريقتك حلوة في الكتابة بس شكل ف حاجة حصلت معاكي بسبب كلامك دا

ياه كلام دا من شهر واكتر كمان ميرسي جداا ... مش شرط يكون ف حاجة انا ساعات بكتب كلام اللي بيجي ف بالي او اللي بيحصل قدامي مع صحابي اوكدا انا مش فاكرة اوي سبب انا من نوع اكتب كلام ومقراش انا كاتبة اية

Language: English