@samaa_keshk

Samaa Semo

ان شاء الله خير هتخف وهتاكلى براحتك بقى وتقتحمى الاكل وتغتصبيه 😔 ولن ترحميه😂 سلامتك يا سماء الف سلامه عليكى يارب واشوفك كدا عروسه قد الدنيا وقاعده تضربى العيال علشان مش بتاكل 😂

😂😂😂😂 هرجع مفجوعه 💃💃
ي عمو هو حد مصلطك عليا 😅 عروسه ايه بس صلي ع النبي وعيال كمان لا مش هضربهم هم هياخدوا الفجع وراثه لو جم يعني 😂😂😂 واكيد لو هتجوز هيبقي زيي ماهو الطيور ع اشكالها تقع وكده هنتخطب ونفركش لان مش اشكال تكمل خالص 😂😂😂😂

كلهم بيقولو كدا ف الاول 😂 طب ياريت اتجوز حد زيك 😂

😂😂😂ايام الامتحانات هقول جوزوني 😅😅🤝 بس بعد كده هفركش كلمتي 💃
انت مامتك داعيه عليك علشان تاخد حد زيي بقي ده انت هتكفر ذنوبك ي عمو 😅😅

😂😂 😂😂 لا منا نفس الدماغ بتاعتك دى 😂😂انا ممكن افركش علشان غيران عادى جدا اومال ايه 😂😂 انا لما بغير على حد معرفش ابويا وممكن اطلقها

😂😂😂😂 شوفت مش اشكال تتجوز وتستقر ي عمو خالص

😂😂 لا مهو هنستقر غصب عننا 😂😂 متقلقيش اهالينا هيولعو فينا لو فضلنا كتير من غير استقرار 😂😂 هيشكو فى ميولنا بعد كدا 😂😂

مش كده احسن ما نستقر ونفركش والا ايه 👀👀

لا احنا نجرب الاستقرار طلع حلو نكمل طلع وحش نفركش 😂😂

لا ماهو كده كده وحش انت ولد ماشي انما انا بنت لا يجوز اكون متحكمه 😅😅

😂😂 وانت عايزه تبقى متحكمه فى ايه ان شاء الله 😂😂 الستات كلها متحكمه 😂😂 هو انت عاوزه تفهيمنى ان فى ست مش مسيطره فى بيتها 😂😂 انا كل صحابى اللى اتجوزو مبقتش اشوفهم فى الشارع وده ان دل على شئ فبيدل على انهم زي حنفى ميقدروش يكسرو كلام مرتاتهم 😂😂 السيطره والصرف باينين 😂😂

😂😂😂 والقرارات المصيريه برضه ورايي يمشي كده مش يكلم بنات ولا يبصلهم كده يعني 😅😅

😂😂 اه طلعتى زيي برضو 😂😂 😂😂 انا برضو كدا على فكره مفيش حاجه اسمها ولااد ولاا صحاب ولااد ولاا كلام مع ولااد خالص 😂😂 مش مالى العين انا ولاا ايه😂😂

لا ماهو قرايبي انا اكلمهم عادي انما هو مش يكلم قرايبه البنات مش ناقصين محن ومرقعه احنا

😂😂 يعنى هو ميكلمش قرايبه البنات اللى هتقوله وحشتنى وعامل ايه ياحبيبى والكلام ده وانت قرايبك هيقولولك حضرتك 😂😂 ما تعقلى الكلام ياست حلاويات 😂😂

لا ماهو كل قرايبي متجوزين ومخلفين وهم اللي مربيني اصلا ي اخويا 😅😅 يعتبروا حماه مع بابا يعني 😎😎 يوم ما يزعلني هيتنفخ انا اعتبر بنت العيله اللي اصغر مني مش اتدلعوا زيي لان كان الكل بيتجوز بقي 🌚

😂😂 انا تقريبا معنديش قرايب على الفيس غير خالتو 😂😂 ولما بيكونو عندنا بيهزقونى انت بنى ادام انطوائى انت مبتعرفش حد مبتبعتلناش ادد ليه 😂😂 مبردش عليهم لان انا لو بعتلهم ادد يوم ماهخطب ولاا اتجوز هتيجى الانسه تقولى اعملهم بلوك وفى ناس دماغها بقى متركبه كدا 😂😂 زيك كدا هاه زيك 😂😂

😅😅😅 انا مالي الله مش تاخد حد زيي
مالهم اللي زيي ها مالهم 👀

حلوين وزي القمر والله 😂😂😂

😂😂😂 ناس مش تيجي الا بالعين الحمرا 😅

😂😂😂 قصدك ايه بالكلام دهوه 😂😂😂 لا دانا عينى حلوه ميغركيش لاء اوعى حد يقولك حاجه كددا ولاا كدا 😂😂😂 بس انت فعلاا زي القمر 😂😂😂 رغم انى مشفتكيش بس كفايه انك مش بتحطى ميك اب فلازم تبقى قمر

ممكن مش بحط ميك اب علشان وشي من الحبوب بايظ او علشان مثلا بسيح ف الميك اب بسبب طبيعه بشرتي او اني مش بعرف احط اصلا 😅😅😂 او كولاليتهم يعني 💃💃😂😂 وعلشان بكسل انا اولي بالوقت ده انامه او اقوم افطر اولي 😌

😂😂😂 انا برضو كدا يوم الجمعه لما يصحونى الساعه 7 كدا ولاا حاجه 😂😂😂 ببقى عاوز اصحى بس بكسل اسرح شعرى اقولهم لسا هقوم واحط كريم ولاا حاجه ييييياه دانا اكمل نوم بقى 😂😂😂 واصحى المغرب ولا احاجه بقى اكسل برضو 😂😂😂 بس الايام العاديه علشان لازم اصحى فلازم اسرحه 😂😂😂

😂😂😂 ما قصيته بقيت اسرحه مرتين وتلاته ف اليوم 💃💃💃
Liked by: mona elmoshakesa

جدعه مش بقولك زي القمر اهو 😂😂😂 لا دانا اتعلم فيكى المعاكسه بقى 😂😂😂 لو عاوزه تحطي ميكب يبقى خفيف كدا مش لازم تبهرجى الدنيا وبعدين الشمس بدات تخف شوية ودى حاجه عظيمه 😂 ف الصيف بنزل ازايز زيت من وشى 😂😂😂 ده غير الحبوب والدهون واللذى منه 😂😂😂

😂😂😂 حاجه زفت ولا هنقلي بطاطس ع مناخيرنا من الزيت والحبوب بتبقي اوفر دوووووووز

لا بس انا خلاص داخل على مرحله اللازيت بتاعتى 😂😂😂 الحبوب مبقتش تيجى ودى حاجه اعظم من بناء الاهرمات 😂😂 بس فى دهون ودى حاجه عايزه تضرب بالنار مبتخلصش 😂😂😂

احمد ربنا طب الحبوب تمشي طيب وعادي 😅😅

هتعملى ايه يعنى 😂😂😂

مش هبقي متضايقه من الزيت ده بس الزيت السبب ف الحبوب فمضايقني 😅😅

مهو مينفعش تبقى متضايقه ازاى اصلاا اكيد هتبقى كيوت وانت بتكلمى نفسك وهبله كدا

😂😂😂😅 اه بكلم نفسي وانا متعصبه وببقي ماشيه الناس تحفل عليا 🤷🏼‍♀️😂😂
بس لما بتعصب ببقي استغفر الله العظيم من كل ذنب عظيم عليا لويه بوز وتكشيره اعدمها 😅😅 ولما ببرق ولاد اخواتي بيخافوا شوفت الكيوت
Liked by: MK habeba ezz

😂😂 اه كيوت والله 😂😂😂😂 يعنى اوزعه وبتكلم نفسها 😂😂 الاتنين لا انت مهرك هيبقى باليورو 😂😂😂😂

😂😂😂😂 كده هعنس اكتر شكرا ي عمو
Liked by: MK

😂 تعنسى يارب تعنسى اه يارب 😂 اشمعنى انا اعنس لوحدى اشمعنى هاه ليه 😂

😂😂😂 من حلاوه الجواز بلا نيله هم يومين بنعيشهم وهيخلصوا

لا هقر على اللى هيتجوزك 😂😂😂 بصراحه 😂😂😂

ي عم ده حوسته حوسه انا هقوم بالواجب مش محتاج تقرهايه 😌😂😂😂💔 هيقول حقي برقبتي

Language: English